Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
Fredah
reacted to
Tobbe.O's post
in the thread
SAS satsar stort på svensk inrikes från inledningen av 2025!
with
Gilla
.
Jag lägger ingen vikt vid om den totala mängden inrikes passagerare har gått upp eller ner. Det är däremot viktigt för Stockholms...
Igår kl 08:59
intuition
svarade i diskussionen
Plåta porslinet - mat i SAS Business inom Europa
.
Är det egentligen så att huruvida det blir business-service eller inte beror mer på plantypen än något annat? Dvs allt det här snacket...
Igår kl 08:58
Fredah
svarade i diskussionen
SAS Eurobonus Lifetime Diamond!
.
Även om det nu är en kostnad för SAS att ge Lifetime förmåner så ska ju den eventuella kostnaden ställas emot kostnaden för att hitta en...
Igår kl 08:57
rsimon
svarade i diskussionen
När kommer de renoverade X2000-tågen?
.
Det skulle inte förvåna mig om Banedanmark får för sig att Hovedbanegården är full (inkl. spår 26) och på nåder kommer hänvisa SJ till...
Igår kl 08:53
Fredah
reacted to
ante_77's post
in the thread
with
Gilla
.
Det är lite som med hotellen. Jag bokar de hotell jag har status på. Hade jag inte haft status så hade jag säkert bokat något annat...
Igår kl 08:52
Fredah
reacted to
graphite's post
in the thread
with
Gilla
.
Exakt. Båda delar är en transaktion mellan bolag o pax: 1. Flyg allt för mycket under ett år, få fördelar ett år 2. Flyg allt för mycket...
Igår kl 08:51
Fredah
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
[Semi-live] Till Kalifornien i Swiss First och hem i Virgin Atlantic Upper class
with
Gilla
.
Definitivt Delta one-loungen. Möjlighet att sitta utomhus Väldigt bra service Bordsservering i hela loungen Väldigt bra utsikt över...
Igår kl 08:50
intuition
reacted to
ante_77's post
in the thread
with
Gilla
.
Det är lite som med hotellen. Jag bokar de hotell jag har status på. Hade jag inte haft status så hade jag säkert bokat något annat...
Igår kl 08:46
intuition
reacted to
graphite's post
in the thread
with
Gilla
.
Exakt. Båda delar är en transaktion mellan bolag o pax: 1. Flyg allt för mycket under ett år, få fördelar ett år 2. Flyg allt för mycket...
Igår kl 08:46
Lonelyflyer
svarade i diskussionen
Posta din utsikt! (Hotell)
.
Quality hotel Sundsvall
Igår kl 08:45
toer00
svarade i diskussionen
Qatar till Singapore - Deal or No Deal
.
Kan bara nämna att inte hade lust att chansa varken på att EB platser bortsett från VN skulle dyka upp eller att QR 's...
Igår kl 08:44
intuition
svarade i diskussionen
När kommer de renoverade X2000-tågen?
.
I huvudsak skulle man kunna sammanfatta vad som händer de närmsta åren med "ingenting", men det här snappade jag iaf upp • Tåg...
Fredah
reacted to
mha321's post
in the thread
Regelverket (EG) nr 261/2004 - dvs EUs regler om passagerares rättigheter
with
Gilla
.
De har väl där i princip erkänt att de är skyldiga att betala och därefter sagt are de inte ska. Det är ju trevligt när de skriver det...
mha
reacted to
Dragzone's post
in the thread
Eurobonus julkalender 2025
with
Gilla
.
Letar någon efter en weekend till denna helg så finns det många flyg mellan ARN-TLL. 8000poäng t/r med fly premium. Tror även...
Igår kl 08:36
CJR
reacted to
Johan Gott's post
in the thread
[Semi-live] Till Kalifornien i Swiss First och hem i Virgin Atlantic Upper class
with
Gilla
.
Definitivt Delta one-loungen. Möjlighet att sitta utomhus Väldigt bra service Bordsservering i hela loungen Väldigt bra utsikt över...
Igår kl 08:36
Senaste nytt
Toppen