Senaste nytt

Vilket Marriott för fria nätter.

Glenn E

Medlem
Jag kom just ihåg att de 5 svitvouchrarna förtjänade jag på följande vis:
1- Förra året fick alla Platinum Elite 25 nätter utan att ”bo dem”
2- 15 nätter på Courtyard Xuhui under dubbla nätter kampanj för 500 cny per natt:)

Så 7500 cny för 15 nätter blev 5 svitvouchrar som ju blev värda 1400 cny per natt:D
 

jerixon

Medlem
Oftast när jag bokat nätter i Asien över lag har jag fått sviter oavsett rumskategori.
Jag själv har bränt poängen i Europa senaste året så kan ej reka så mkt sviter då jag aldrig tar Suite Nights.
Rummen för mig är inte speciellt avgörande då jag spenderar så lite tid som möjligt där.
Westin Malta är läckert, Sheraton Dubrovnik ser najs ut och även Le Meriden Split om det är sol du är ute efter.
 

JohanE

Medlem
Oftast när jag bokat nätter i Asien över lag har jag fått sviter oavsett rumskategori.
Jag själv har bränt poängen i Europa senaste året så kan ej reka så mkt sviter då jag aldrig tar Suite Nights.
Rummen för mig är inte speciellt avgörande då jag spenderar så lite tid som möjligt där.
Westin Malta är läckert, Sheraton Dubrovnik ser najs ut och även Le Meriden Split om det är sol du är ute efter.


Jag har bott på Le Meridien i Split fyra gånger med familjen - fem dagar per gång. Vi har varit mycket nöjda varje gång. Inga bekymmer att boka ett rum för två personer och sen kontakta hotellet och meddela att man dessutom har två barn som ska bo i samma rum.
 

JohanE

Medlem
Jag har den senaste månaden tjänat in cirka 400 K Bonvoy poäng genom diverse utlägg på ett Amex Bonvoy (utgivet i USA). Totalt har jag nu cirka 600 K poäng. Var bör man åka med familjen (två vuxna och två barn)? Har cirka 1 M Eurobonuspoäng som det hade varit kul att kombinera med.
 

Per N

Medlem
Jag har den senaste månaden tjänat in cirka 400 K Bonvoy poäng genom diverse utlägg på ett Amex Bonvoy (utgivet i USA). Totalt har jag nu cirka 600 K poäng. Var bör man åka med familjen (två vuxna och två barn)? Har cirka 1 M Eurobonuspoäng som det hade varit kul att kombinera med.
Jag har bokat en vecka på St Regis Maldiverna för mina poäng. Kommer nog att gå en hel del pengar ändå även om boendet blir gratis. Besvärligare att hitta flyg för eurobonuspoäng dit. I juni var vi till USA och där fick vi bra utväxling på poängen. Lättare att hitta flyg med eurobonus också.
 
Jag har den senaste månaden tjänat in cirka 400 K Bonvoy poäng genom diverse utlägg på ett Amex Bonvoy (utgivet i USA). Totalt har jag nu cirka 600 K poäng. Var bör man åka med familjen (två vuxna och två barn)? Har cirka 1 M Eurobonuspoäng som det hade varit kul att kombinera med.
Le meridien i Shanghai. Den loungen är den bästa jag har varit i under mina 20+ år på resande fot.
Minst 8 olika champisar, vitt och rött i +20 val.
3 kockar (Kina, Asien cross och "västerländsk"), sushi kock och det "vanliga".
Är du platinum vud lite off season får du 54e och uppåt. Lyckas du få toppflor har du ett rum med väldigt intressant design (runda rum med automatisk öppning av dörr) och en full scenic 360 över Shanghai..
Sheraton mot SHA och president svit är också intressant även om det ligger lite "off".
Full size ming warrior i alla 6 rum (lite one night varning :))

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
 

JacobGBG

Medlem
Le meridien i Shanghai. Den loungen är den bästa jag har varit i under mina 20+ år på resande fot.
Minst 8 olika champisar, vitt och rött i +20 val.
3 kockar (Kina, Asien cross och "västerländsk"), sushi kock och det "vanliga".
Är du platinum vud lite off season får du 54e och uppåt. Lyckas du få toppflor har du ett rum med väldigt intressant design (runda rum med automatisk öppning av dörr) och en full scenic 360 över Shanghai..
Sheraton mot SHA och president svit är också intressant även om det ligger lite "off".
Full size ming warrior i alla 6 rum (lite one night varning :))

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk

Tänker du på allvar skicka en barnfamilj till Kina under rådande omständigheter. :eek:
 
Toppen