Senaste nytt

Vilket Hilton-hotell rekommenderas nära Staples Center - LA?

Maja

Medlem
Kommer besöka Adobe Max den 13-17 som kommer gå av stapeln på Staples Center i LA.

Frågan är bara vart som är bäst att bo? Vi kommer ha hyrbil då vi även ska besöka Santa Monica College och en byrå som också finns i Santa Monica.

Tänkte först satsa på DoubleTree Suites by Hilton Hotel Santa Monica och ta Metron till Staples Center, men kommer få betala en hel del för att ha bilen parkerad där under mässdagarna t.ex.

Men det kanske finns bättre förslag här inne?

Datum: 10-19/10
Är HHD.
Behöver 2 rum.

Tack på förhand!

Vad tänker ni göra kvällstid? Uber är rätt billigt, jag hade struntat i hyrbilen de dagar ni inte behöver denna och bott någonstans som inte är för långt borta men där ni kan hitta på något på kvällstid sen hämtat ut bilen när ni skall till Santa Monica.

Hilton Checkers Los Angeles är väldigt nära och Downtown LA har blivit avsevärt mycket bättre.

Vad tänker ni göra kvällstid? Uber är rätt billigt, jag hade struntat i hyrbilen de dagar ni inte behöver denna och bott någonstans som inte är för långt borta men där ni kan hitta på något på kvällstid sen hämtat ut bilen när ni skall till Santa Monica.

Hilton Checkers Los Angeles är väldigt nära och Downtown LA har blivit avsevärt mycket bättre.

Ska ha det i åtanke, men just nu vet jag inte riktigt hur kvällsplanerna ser ut. Det dumma är att vi ska vara i Santa Monica i början och i slutet på vistelsen.

Har kollat in Checkers också, ska kolla vidare.

@jerixon Commerce gick bort. Mitt resesällskap tycket det blev för utanför allt vi ska till. Jag har kvar alternativet ett tag till, för jag tyckte det kunde fungera. HGI Montebello har jag bott på tillsammans med familjen och den känner jag ligger helt åt fel håll. Commerce till viss del också. Men tack för input! :)

Tyckte båda funk bra för några veckor sedan och de hade gratis parkering.
Var på Staples för o kika basket och det var smidigt.
Inte så nära Santa Monica iof, men det är helt klart billigt med Uber och lätt med hyrbil :)

Ska ha det i åtanke, men just nu vet jag inte riktigt hur kvällsplanerna ser ut. Det dumma är att vi ska vara i Santa Monica i början och i slutet på vistelsen.

Har kollat in Checkers också, ska kolla vidare.

@jerixon Commerce gick bort. Mitt resesällskap tycket det blev för utanför allt vi ska till. Jag har kvar alternativet ett tag till, för jag tyckte det kunde fungera. HGI Montebello har jag bott på tillsammans med familjen och den känner jag ligger helt åt fel håll. Commerce till viss del också. Men tack för input! :)

Toppen