jumbooze skrev:Hej Mr Smith,Det känns som det finns rätt mycket på ämnet vilka kärror som är bra när det gäller LH F eller?Har du provat att söka?Jag kanske missar något i din tråd som särskiljer din frågeställning från andra diskussioner här?Klicka för att utvidga...
http://www.businessclass.se/forum/l...-lufthansa-old-lufthansa-a380-swiss-a330.htmlSenator skrev:Sedan startadeBondenen bra jämförelsetråd som jag inte hittarKlicka för att utvidga...
A380*G skrev:Förutsatt att du inte har tillgång till corporate fares, vilka bra fares hittade du till US? Tänker du på A fares eller uppgraderingsbara businessclass buckets?Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:A är ok men J skulle jag inte påstå är prisvärt.Klicka för att utvidga...
Roger J skrev:B747 från Frankfurt. Hands down.Klicka för att utvidga...
Andrew skrev:Utan att ha någon erfarenhet från dem, men efter att ha läst en hel del reserapporter, är min åsikt att 747:an med separat stol och säng verkar fantastisk. Dock inget fel alls på A380 med den snygga designen, men det är svårt att slå väl tilltaget säte OCH säng. Frankfurt verkar också klart vara det bättre alternativet p.g.a. FCT.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:A är ok men J skulle jag inte påstå är prisvärt.Klicka för att utvidga...
Mr.Smith skrev:Varför inte det? Ska ändå krediteras till EB.Klicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Är det inte så att J syftar på anslutningssegmenten till och från Frankfurt?Klicka för att utvidga...