Senaste nytt

Vilka kort ska jag skaffa?

Eller som vår gode medlem @Budgetresenär som verkar ha blivit smittat av både
BCS - Business Class Syndrome
samt verkar ligga i startgropen för
FCS - First Class Syndrome ;)

Tidsräkningen BC vs. AD på latinska skulle nog beskrivas härinne som:
Före Businessclass.se (BC), efter BC
eller
Före SAS AMEX, efter SAS AMEX :D

Last edited:
SAS Amex Premium är gratis 1a året just nu så skaffa det och så kan du prova och se om det är något för dig

Detta gäller väl inte längre, utan "bara" halv avgift första året, vilket är helt OK det också.
Eller är jag förvirrad igen så att det faktiskt är gratis första året (det vore trevligt, då blir det lättare att värva min kollega)?

Kan vara bra att regga ett konto här med lite mer långsiktigt namn, du kommer inte vara Newbie för alltid om du läser detta forum, och det går inte att byta användarnamn...

Välkommen!

Är det en rekommendation eller en tillsägelse? Om jag ska skaffa ett nytt konto så måste jag fixa en ny epost osv, så det får bli Newbie även om jag inte kommer att vara det länge till ;)

Du borde ju kunna byta epostadress på Newbie och skapa nytt konto med orginaleposten. Ingen tillsägelse, bara en vänlig rekommendation. Men det kan ju vara kul att vara Newbie resten av livet :)

Detta gäller väl inte längre, utan "bara" halv avgift första året, vilket är helt OK det också.
Eller är jag förvirrad igen så att det faktiskt är gratis första året (det vore trevligt, då blir det lättare att värva min kollega)?
Det är halv om man blir värvad, gratis första året om man går direkt till amex.

Själv skaffade jag precis SAS amex premium, halv årsavgift och värvningsbonus samt MasterCard premium. Båda med extra kort till sambon. Känns som en bra lösning för intjäning till ett rimligt pris

Toppen