Budgetresenär
Medlem
Så i fallet med t ex Air Europa har du skickat mejl till ebretro@aea.se?
Yes ett flertal gånger. Sista gången på engelska efter tips ifrån @GunnR. Fick svar efter 5-6. Sen har det kommit ett par svar att dessa är redan reggade ifrån retro avd.Så i fallet med t ex Air Europa har du skickat mejl till ebretro@aea.se?
Helt säker på @aea.se?? Den domänen verkar ju tillhöra akademikernas a-kassa.
Jag ser ovan inlägg. Du svarade att ebretro@aea.se stämmer när man vill retroregga Air Europa till Budgetresenär.Yes ett flertal gånger. Sista gången på engelska efter tips ifrån @GunnR. Fick svar efter 5-6. Sen har det kommit ett par svar att dessa är redan reggade ifrån retro avd.
Jag har som vana att inte skriva ut den riktiga adressen. Där av xxx .Jag ser ovan inlägg. Du svarade att ebretro@aea.se stämmer när man vill retroregga Air Europa till Budgetresenär.
Som jag tolkar ditt första inlägg ska man maila en adress som skapas genom att kombinera eberetro@ + xxx +.se, där xxx är en tresiffrig kod som står för flygbolagets namn? Låter lite knasigt - så därför jag frågade om du var säker på ditt svar till Budgetresenär?
Det är inte så att det ska vara ebretro@sas.se alltid? Eller ebretro.xxx@sas.se eller liknande?
Dock kommer utlänningarna inte ha 2-4-1, så priserna blir dyrare. Tänker att dom som även fixar kampanjen är redan väldigt flexibla, så kommer hitta ändåFörutom att jag tycker att inlägget är fördomsfullt så vill jag kommentera kostnaden.
Den uppkommer väl bara när någon använder poängen? Jag tror tyvärr inte att det blir så lätt att göra sig av med dem. En miljon poäng är mycket. Om du är EBD så riskerar du inte att förlora dem, men då drar du troligtvis in tillräckligt med pengar till SAS att det kanske ändå inte blir så dyrt för dem. Men jag tror att om det stämmer som ni säger att det är många icke-.skandinaver som hoppat på detta så tror jag inte att det stora flertalet är EBD. Då ligger de nog i farozonen för att poängen fryser inne. Då blir väl kostnaden för SAS noll?
Finns på Frequent Miler Insiders gruppen på Facebook om någon vill seNu har det börjat skickas ut mejl till personer som har klarat miljonen. Detta ifrån SAS
Har lagt ut mailet i min tråd här. Den säger i princip att man har avklarat utmaningen.Finns på Frequent Miler Insiders gruppen på Facebook om någon vill se