Senaste nytt

Vart vänder jag mig för att välja sittplats på Avianca samt Copa Airlines?

Juancarlos

Medlem
Har en kommande Amex 2-4-1 awardbokning till Sydamerika i slutet av Februari. Har några legs med Avianca samt med Copa Airlines. Upptäckte att jag inte har valt säten på dessa flyg, så gick därför in på classic sas other countries sidan för att välja säten. Detta fungerade på SAS och Swiss flygen men inte med Avianca och Copa Airlines. Vart ringer eller vänder jag mig för att välja sittplatser på Copa och Avianca redan idag?

Har en kommande Amex 2-4-1 awardbokning till Sydamerika i slutet av Februari. Har några legs med Avianca samt med Copa Airlines. Upptäckte att jag inte har valt säten på dessa flyg, så gick därför in på classic sas other countries sidan för att välja säten. Detta fungerade på SAS och Swiss flygen men inte med Avianca och Copa Airlines. Vart ringer eller vänder jag mig för att välja sittplatser på Copa och Avianca redan idag?

Du kan använda dig av Lufthansas hemsida. Där du loggar in, hämtar din bokning och du sedan kan seata dig på varje sträcka.

@jerixon det märkliga var att Tallin inte kunde hjälpa mig med denna förfrågan när jag var i kontakt med dem imorse, de hänvisade till Avianca och till Copa. Kanske borde gjort en HUACA :)

Skumt!
Aldrig hänt på något flygbolag med mig från Tallin...
Men klart inte testat de två ännu, även om jag hoppas göra så nästa vinter :D

@jerixon det märkliga var att Tallin inte kunde hjälpa mig med denna förfrågan när jag var i kontakt med dem imorse, de hänvisade till Avianca och till Copa. Kanske borde gjort en HUACA :)

Tallin kan tyvärr inte seata Copa och inte heller Ethiopian som jag bokade igår. Ännu inte löst hur jag skall välja platser där men får hoppas de också har en behjälplig chat likt Copa :)

Tallin kan tyvärr inte seata Copa och inte heller Ethiopian som jag bokade igår. Ännu inte löst hur jag skall välja platser där men får hoppas de också har en behjälplig chat likt Copa :)

Skapa ett konto hos Ethiopian så kan du välja platser där. Har själv valt om platser flera gånger där. Dock är Ethiopians hemsida extremt buggig så förvåna dig inte om dit val inte "biter" och att du får göra om det. Har även varit i kontakt med kontoret några gånger i Stockholm, de har varit riktigt snabba att hjälpa till i mina ärenden. (Ringt på dagtid, märker man att man kopplas vidare till internationella Call Centret lägger man på och ringer om lite senare)

Toppen