Jag har läst igenom några tidigare trådar om boende i Florida men hittar ingen som passar helt perfekt så jag startar en ny. Som topic säger så ska vi hyra hus i Florida. Resan blir en favorit i repris på när familjen firade jul i närheten av Orlando. Vi hyrde då ett hus genom Vrbo.
Nu tänkte vi hitta ett trevligt ställe lite längre söderut då vi upplevde att i alla fall den julen var det betydligt varmare närmare Miami än i Orlando. Minns med förskräckelse (nåja) vistelsen på SeaWorld i 13 graders värme och vi var de enda klädda i shorts.
Dock så har jag ju läst (bland annat här) att orkanerna orsakat en hel del förstörelse runt bla Fort Myers. Vi vill inte gärna bo direkt i Miami men i övrigt tar vi gärna emot tips och glada tillrop! Vi måste inte bo vid stranden utan viktigast är ett tryggt område och hus med pool. 
Budgeten för boendet är typ 25000-35000kr.
Så finns det några förslag på orter och finns det åsikter om bästa sidan att hyra hus genom? Kollar Vrbo och Airbnb.
/Hub
Nu tänkte vi hitta ett trevligt ställe lite längre söderut då vi upplevde att i alla fall den julen var det betydligt varmare närmare Miami än i Orlando. Minns med förskräckelse (nåja) vistelsen på SeaWorld i 13 graders värme och vi var de enda klädda i shorts.
Budgeten för boendet är typ 25000-35000kr.
Så finns det några förslag på orter och finns det åsikter om bästa sidan att hyra hus genom? Kollar Vrbo och Airbnb.
/Hub