Senaste nytt

Vad serverar SAS 09:00?

fcx

Medlem
Precis som topic, vad är det för servering på flighter inom Norden som avgår prick 09:00? Frukostbox eller polarrulle?

Det här fick jag i fredags. Avgång var dock kl0850 men har fått samma efter kl0900.
67501d2b7716896490fdd1e8ddebbd16.jpg

• Gilla
Reactions: Gus
Ja men vi snackar 0905 och om någon 08xx flight varit försenad till efter 0900 (vilket kanske inte är så konstigt då man inte laddar om vid försening). Ska kolla bildarkivet då jag alltid fotar maten ombord.

Ja men vi snackar 0905 och om någon 08xx flight varit försenad till efter 0900 (vilket kanske inte är så konstigt då man inte laddar om vid försening). Ska kolla bildarkivet då jag alltid fotar maten ombord.
Yes, vid försening är det som det ska vara. Men det är strikt på tidtabell annars. Man kan inte annat än undra kring den förskjutning på fem minuter man gjort på just 1418. Å andra sidan tycker jag att det är skönt att slippa ha folk bredvid mig som käkar frukost.

Om man nu har ätit en stadig frukost i loungen innan och kanske inte är så sugen på en till- visst kan man välja något annat då som t ex chips eller en muffins? I mitt fall gäller det Plus till Oslo vid 8.40 från Arlanda

Toppen