Saknar 2000 baspoäng för att få möjlighet att köpa mig upp till Guld. Vad kan det kosta att köpa 15000 baspoäng?
Tror att TS funderar på om det är värt att flyga in 2000 poäng för att sedan kunna köpa sig till ett guld för 15000SEK (15k bas). Mitt svar är att inget guldkort är värt 15000:- eftersom man flyger för lite om man inte drar in det på vanligt sätt, och alltså inte kommer kunna utnyttja det speciellt mycket eftersom man flyger för sällan. Men allas situationer är annorlunda och har man en miljard på banken som man inte vill ge till välgörenhet / investera så kan man ju bränna pengar på sånt här.Om du saknar 2.000 poäng så är jag lite nyfiken varför priset för 15.000 poäng är intressant (förutom det uppenbara poäng/krona)?![]()
Tror att TS funderar på om det är värt att flyga in 2000 poäng för att sedan kunna köpa sig till ett guld för 15000SEK (15k bas). Mitt svar är att inget guldkort är värt 15000:- eftersom man flyger för lite om man inte drar in det på vanligt sätt, och alltså inte kommer kunna utnyttja det speciellt mycket eftersom man flyger för sällan. Men allas situationer är annorlunda och har man en miljard på banken som man inte vill ge till välgörenhet / investera så kan man ju bränna pengar på sånt här.