Senaste nytt

Vad händer i Stockholm 12 juni?

intuition

Medlem
Hm, jag behövde stanna en enda ynka liten natt i Sthlm 12/6 och tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle att mata mitt HH. Tji fick jag:

Skärmavbild 2024-05-21 kl. 08.45.09.png

Andra hotell hade inte slutsålt men var löjligt dyra, tex Hotel C som gärna säljer ett fönsterlöst compact rum för 3000 kr.

Nu är frågan - är det Nikki Minaj eller möjligtvis R.A.P. Ferreira som drar storpublik? ;)

Noterad samma. Jag bor i stan natten innan även den är ganska dur på många ställen. Jag hade tur att jag poångbokade Nordic Light på kampanj i vintras när det ruktades planer på jobbet, 20t jordgubbar är ett kapp. Många kollegor har fått svårt att lösa boende.

Hm, jag behövde stanna en enda ynka liten natt i Sthlm 12/6 och tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle att mata mitt HH. Tji fick jag:

Visa bifogad bild 153154

Andra hotell hade inte slutsålt men var löjligt dyra, tex Hotel C som gärna säljer ett fönsterlöst compact rum för 3000 kr.

Nu är frågan - är det Nikki Minaj eller möjligtvis R.A.P. Ferreira som drar storpublik? ;)
Ja, att de ens släpper in henne i landet. Kommer sluta som med ASAP Rocky. Hon är helt väck den kvinnan.

Visa bifogad bild 153154

Ännu värre denna vecka. Har letat rum genom Strawberry, Hilton, Hyatt sedan 2 veckort tillbaka men allt slutsålt ons-fre (tidigare datum fanns tillgängligt så verkade inte bero på att folk stannat kvar sen Taylor Swift).

Fick till slut rum på Nobis genom jobbet men behövde Hiltonnätter inte Bonvoy

Positioning for cruise traffic and people visiting for Stockholm school graduations along with all the other June stuff before peak summer holidays for locals?

I am in the process of booking one room at Hotel C and one at Clarion Stockholm (Sodermalm) for June 12th night using US Choice points. Good deal for me even as I am not happy that what cost me 10k US Choice points last June now costs me 16k points.

Hotels in Stockholm have gotten extra expensive on regular paid rates this May and June even compared to last year. But hotel occupancy on my May nights seems lower than it was at comparable times in 2023.

Strawberry seems extra hungry for money with more aggressive selling of early check-in, late checkout and other things.

Toppen