Alltså snittid innan baggage kommer, eller innan man bör och claima?Hur länge brukar ni stå vid bandet och vänta på ert incheckade bagage på Arlanda? Ankommande med long haul ska tilläggas?
Snittid innan första bagage börjar komma. Anta att ni kom av planet tidigt.Alltså snittid innan baggage kommer, eller innan man bör och claima?
Finns ju t.o.m. en hel tråd om priobagage och Arlanda.det kanske är sömnbristen eller allt melatonin man proppat i sig men jag tycker det känns som att man ofta får stå där minst 30 minuter, sen ska ju tilläggas att priority-tag funkar ca en av 10 gånger, så lägg till 15 minuter för att allt bagage ska hinna upp på bandet.
Ankom just frän JFK med AY. Köat genom passkontrollen, väntar och väntar på väskorna.
Hur i helvete kan det ta så lång tid? Jag låter upprörd, det är jag, men också nyfiken.
Och självklart ingen prio-ordning.
SvarAnkom just frän JFK med AY. Köat genom passkontrollen, väntar och väntar på väskorna.
Hur i helvete kan det ta så lång tid? Jag låter upprörd, det är jag, men också nyfiken.
Och självklart ingen prio-ordning.