Senaste nytt

Uppdateringar i Norwegian Rewards

mha321

Medlem
Det verkar hända lite hos Norwegian.

Framförallt inför de en andra nivå i sitt bonusprogram. Efter 32 flygningar får man gratis kaffe och priority boarding. Det ska bli väldigt intressant att se hur deras priority boarding funkar på Arlanda (för mig veterligen har de inte det idag?)

Nyhet på choice-benefiits var 8e flight (från nr 16) är att man kan få gratis handbaggage.
 

chrisljo

Medlem
Verdt å nevne at cashpoint opptjening blir dårlig, både vanlig opptjening, men også antall 2% rewards man kan ha.

Setevalg rewards blir også vesentlig dårligere - for noen - da man kun kan velge standard seter.
 
Det verkar hända lite hos Norwegian.

Framförallt inför de en andra nivå i sitt bonusprogram. Efter 32 flygningar får man gratis kaffe och priority boarding. Det ska bli väldigt intressant att se hur deras priority boarding funkar på Arlanda (för mig veterligen har de inte det idag?)

Nyhet på choice-benefiits var 8e flight (från nr 16) är att man kan få gratis handbaggage.
Man får också alla choice-benefits vid 32 flyg. Jag tolkar det som man kan välja ”Ytterligare 2 % extra CashPoints” tre gånger samt få alla andra förmåner när man når 32.

För mig har det aldrig varit aktuellt med 32 Norwegian-flyg på ett år, men tycker ändå det faktiskt låter som en förbättring.
 

chrisljo

Medlem
Tidligere kunne man velge opptil 5x2% hvis mann hadde 30+ flighter, 48 flighter så fikk man premium setevalg, baggasje og fasttrack, samt 10% Cashpoints, mens nå man makser man på 6% Cashpoints uten premium setevalg, men med gratis kaffe og håndbagasje.

I tillegg er vanlig cashpoint opptjening redusert:
-
1 % CashPoints på LowFare-billetter​
Var 2%
-
2 % CashPoints på LowFare+-billetter
Var 2%​
-
5 % CashPoints på Flex-billetter
Var 10%​

En nedgradering etter min mening, men for en del vil der være en forbedring. For en 2 meter høy ukependler som flye flex billetter er det dog en dårlig deal.
 
Toppen