Senaste nytt

United öppnar rutt till Tahiti

United släpper bonusplatser i Business på longhaul ca 90 dagar innan avresa har jag för mig, så kring slutet av juli får man kolla då. På t ex Hawaii verkar det vara ca 30 dagar, eller så går de åt så fort de släpps.

United släpper bonusplatser i Business på longhaul ca 90 dagar innan avresa har jag för mig, så kring slutet av juli får man kolla då. På t ex Hawaii verkar det vara ca 30 dagar, eller så går de åt så fort de släpps.

På long-haul ser jag ofta United innan 90 dagar i Polaris Business and First. Däremot United First domestic kan vara svårare.

På long-haul ser jag ofta United innan 90 dagar i Polaris Business and First. Däremot United First domestic kan vara svårare.
Du har nog rätt ja, men ofta vet jag inte. Jag hittar ett par stolar 330 dagar ut i Polaris. Hursom så blir det intressant att se om det blir några på denna linje.

Tänk att sitta på United-planet med en sundae och en bourbon i handen med destination Tahiti. WOW! :)

Jag var själv på Cook-öarna för några veckor sedan och Söderhavet gav verkligen mersmak!

Riktigt kul nyhet! Ska bli intressant att se om det kommer finnas awardplatser. United Polaris first är väl ingen höjdare för att vara första klass? Hur står sig deras businessprodukt relativt andra?

Riktigt kul nyhet! Ska bli intressant att se om det kommer finnas awardplatser. United Polaris first är väl ingen höjdare för att vara första klass? Hur står sig deras businessprodukt relativt andra?
Eftersom United planerar att köra Boeing 787-8 på San Francisco-Papeete, tror jag inte att det kommer att finnas någon First class kabin ombord på den linjen.

Kod:
Following schedule is effective from 04NOV18.

UA115 SFO1445 – 2125PPT 788 247
UA114 PPT2345 – 0950+1SFO 788 247
United adds Tahiti service from Oct 2018 :: Routesonline

Eftersom United planerar att köra Boeing 787-8 på San Francisco-Papeete, tror jag inte att det kommer att finnas någon First class kabin ombord på den linjen.

Kod:
Following schedule is effective from 04NOV18.

UA115 SFO1445 – 2125PPT 788 247
UA114 PPT2345 – 0950+1SFO 788 247
United adds Tahiti service from Oct 2018 :: Routesonline
Utöver det, fasar inte United ut Global First och ersätter med Polaris? Eller har jag missuppfattat allt?

Toppen