Senaste nytt

Turkish Airlines startar Istanbul - Denpasar (Bali) i juli 2019

Agö

Medlem
Kanske en god nyhet, Denpasar verkar ju vara en populär flygplats på BC. Om inte annat ytterligare alternativ för bonusplatser.

Turkish Airlines plans Denpasar launch in July 2019

Turkish Airlines from July 2019 is adding second destination in Indonesia, which sees the airline serving Istanbul – Denpasar route. From 17JUL19, Airbus A330-300 will operate this route 3 times a week (Day 357), increasing to daily from 08AUG19.

TK066 IST0120 – 1930DPS 333 357
TK067 DPS2100 – 0525+1IST 333 357

Turkish Airlines plans Denpasar launch in July 2019 :: Routesonline

Alltid bra med Alternativ, speciellt när man bara får ha 1 stopp i Asien så routing möjlighet har försämrats.

Attans, jag som redan planerat in alla resmål för 2019, så kommer turkish och gör det lättare för mig att nå DPS :eek:.

Must resist. Nej jag får intala mig själv att det är en väldans lång resa :cool:.

Intressant! Hoppas dessa dyker upp snart i United/SAS sökverktyg. Hade egentligen tänkt åka DPS-ARN med Thai via BKK men haft svårt att hitta tillgänglighet i Juli 2019.

Härligt!
Har ni bokat in mig Oktober 2019 ARN-DPS med TK och business, 787:an IST - DPS känns klockren.
Enda lilla malören är att priset så länge ligger högre än SQ. TK tar ca. 25 tkr/pers idag mot SQ ca 22 tkr/pers.
Men iom att jag inte behöver ta ut/ betala för biljetterna innan Sept 2019 så har jag lite tid på mig...

Någon som har koll på om TK brukar komma med kampanjer i C?
Vad tror ni TK 787 borde väl bli en hit...? ;-). Kommer åka en del med SQ fr. ARN innan dess, så omväxling förnöjer...Nya plan och ny flygplats?... ;)
Bara priset faller en del innan så blir allt bra... o_O

Härligt!
Har ni bokat in mig Oktober 2019 ARN-DPS med TK och business, 787:an IST - DPS känns klockren.
Enda lilla malören är att priset så länge ligger högre än SQ. TK tar ca. 25 tkr/pers idag mot SQ ca 22 tkr/pers.
Men iom att jag inte behöver ta ut/ betala för biljetterna innan Sept 2019 så har jag lite tid på mig...

Någon som har koll på om TK brukar komma med kampanjer i C?
Vad tror ni TK 787 borde väl bli en hit...? ;-). Kommer åka en del med SQ fr. ARN innan dess, så omväxling förnöjer...Nya plan och ny flygplats?... ;)
Bara priset faller en del innan så blir allt bra... o_O

Jag skulle inte boka Turkish över Singapore Airlines alls. Jag skulle ha betalat mer för Singapore. Anledningar är:
1. Bättre hårdvara
2. Bättre service
3. Bättre intjäning till EuroBonus
4. Men den absolut viktigaste anledningen är att mitt förtroende för Turkish säkerhetstänk är lika med 0. Jag har alldeles för många incidenter på mina flighter att jag känner mig trygg att åka med Turkish. Kolla den egna tråden vi har om ämne.

Toppen