Senaste nytt

Turkish Airlines 40% rabatt på economy och business. Boka 13-14/1, res fram t.o.m. 31/12.

Gjorde några provbokningar och man kan faktiskt åka hem på nyårsdagen till kampanjpriset.

Det verkar inte finnas några datum restriktioner på kampanjen heller.
Ett litet exempel till den som är i behov av en "mileage run" på en helg!!

Skärmbild (76).png

Vilka hotell är det som Turkish bjuder på vid långa layover [+9 i Business +12 i Economy]?

EDIT: Med tanke på att de bytte flygplats för sina operationer häromsistens.

Vilka hotell är det som Turkish bjuder på vid långa layover [+9 i Business +12 i Economy]?

EDIT: Med tanke på att de bytte flygplats för sina operationer häromsistens.

Jag fick bo på ett väldigt fint hotell förra året i februari, jag minns tyvärr inte vad det hette dock.
Middagen som ingick var god.
Det negativa var att det tog ca 1h med shuttlebuss för att ta sig dit (det låg i Istanbul). Jag vet inte om tanken är att fortsätta använda hotell så långt bort eller om dom ska använda något närmare flygplatsen.

Kan tillägga att jag flög business.

Biz biljetter är i K klass så 150% intjäning till EB.

Så GOT-MNL via IST blir ~21k poäng för 15kkr. Inte direkt Mileage run men helt klart schysst intjäning om man kan hitta praktisk/fritids nytta.

Hmm, får bara upp J-klass (100% till EB) för Bangkok för 12500 kr.

EDIT: Kanske bara för att det är avreseort ARN?

Last edited:
Kanske är många som jag som letar efter de där sista 13 000 poängen så man kan fortsätta jakten på EBG Lifetime :). Då är denna kampanjen perfekt. En natt i Manila och Turkish nya A350 är ju inte helt fel hehe.

Toppen