Hej!
Ska flyga till Kap Verde om någon vecka och uppgraderade sittplatserna till stolarna längst fram, såkallade ”Deluxe Seats”.
Någon som har erfarenhet av dessa och vet vad som ingår?
Hittar inget på Tuis sida om dessa, bara ”Premium Class” och ”Dreamliner Plus”.
Hej!
Ska flyga till Kap Verde om någon vecka och uppgraderade sittplatserna till stolarna längst fram, såkallade ”Deluxe Seats”.
Tja Svidde,Hej!
Tror kanske trådskaparen blandat ihop?Rubriken gör mig lite undrande 787-300, något jag missat de är väl 787-8, 787-9 och 787-10?
Kan det vara 767-300?
Jag förstår inte hur du kan minnas alla gamla trådar, är imponerad.Påminner mig om att det blev inget av TUI/Thomson's Hawaiiflyg
British airline ponders direct flight to Hawaii
Luton, England-based Thomson, a subsidiary of TUI Travel PLC, which is expecting delivery of the Dreamliner beginning in January 2012,
said yesterday it was considering service to Hawaii following a recent survey by the airline in which
Honolulu was rated as the most popular new long-haul destination by 75 percent of respondents.
Resa till Hawaii, var bokar jag bäst biljetten? | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor
Du om någon borde väl vara expert, eller har ni inte dessa på Arlanda. Vi har ju t o m haft en av dessa på NRK.Tror kanske trådskaparen blandat ihop?
Nu är jag ingen expert men visst fasade TUI ut sina B767-300 när pandemin slog till?![]()
Rubriken gör mig lite undrande 787-300, något jag missat de är väl 787-8, 787-9 och 787-10?
Kan det vara 767-300?