Senaste nytt

Trippla poäng Eurobonus Mastercard 9-11/12 2016

Jag anmälde mig till trippelkampanjen men nu när jag kollar de 7500 kr jag handlade på kortet står endast de vanliga 10% som EB poäng.

Någon som har likadant eller ör det fel på mitt konto?

Den kanske tripplar i samband med utbetalningen?
Samma problem här. Meddelat SAS EB i december, då jag vid ett tidigare tillfälle vid dubbla poäng inte fick gehör hos SEB. SAS framförde att MC skulle ta hand om det men tog på sig ansvaret att kontakta MC/SEB. Fick svar från SAS att poäng skulle komma in efterföljande månad. Inget har hänt på kontot idag så jag har nu kontaktat MC, så får vi se vad som händer.

Samma problem här. Meddelat SAS EB i december, då jag vid ett tidigare tillfälle vid dubbla poäng inte fick gehör hos SEB. SAS framförde att MC skulle ta hand om det men tog på sig ansvaret att kontakta MC/SEB. Fick svar från SAS att poäng skulle komma in efterföljande månad. Inget har hänt på kontot idag så jag har nu kontaktat MC, så får vi se vad som händer.

EDIT: Har ni alla som fått poäng också fått bekräftelsemail från SAS vid tidpunkten för anmälan? Efter förnyat bollande mellan MC och SAS anger nu MC att jag inte finns med på anmälningslistan från SAS, vilket utgör grunden. Jag är säker att jag anmält mig. Dock inte tagit någon skärmdump...

Har följt tråden men tappat bort mig. Har fått tredubbla poängen på allt utom mitt största köp, ny Mac :mad:
Är det inte köpdatum som räknas? Gjorde köpet den 10/12 men det har registrerats den 12/12. Har skärmdump på både kampanj och köp.

Har följt tråden men tappat bort mig. Har fått tredubbla poängen på allt utom mitt största köp, ny Mac :mad:
Är det inte köpdatum som räknas? Gjorde köpet den 10/12 men det har registrerats den 12/12. Har skärmdump på både kampanj och köp.
Hade samma problem, fick hjälp först efter tre meddelanden till kundtjänst via hemsidan, sedan ett e-post till kundservicekort@seb.se (med bevis på köp) och till sist ett till meddelande till kundtjänst via hemsidan där jag bad de läsa mailet. Tog drygt en vecka totalt då jag väntade 1-2 dagar mellan varje meddelande. Datorn kostade 32k så poängen var trots allt värda att kämpa för.

Jag ringde och fick hjälp direkt. Poängen kom in under vårt samtal.

Toppen