Senaste nytt

Traveller Cheques stadig gyldige?

pep

Medlem
Kan man stadig indloese TC's? Jeg har en stak AMEX som jeg gerne vil af med, da det bliver svaerere at finde banker og steder der accepterer TC's. Faktisk kan jeg ikke komme af med dem :-(

Fandt dette info som er uddateret:
How To Accept Travelers Cheques
Most banks accept American Express Travelers Cheques for deposit into your bank account. A small number of institutions may include a nominal handling charge. Contact your bank for further details.
 

pep

Medlem
Har för mig att det finns en äldre tråd om detta och där kom man fram till att de är giltiga!
Har ledt og ledt - til jeg blev svedt. Defor startede jeg traaden. Jeg er sikker paa at de er gyldige, men problemet er at jeg i aarevis ikke har vaeret i stand til at finde banker el. lign. der vil acceptere dem. det, paa trods af at de endog skilter med TC rates, etc.
De går ju fortfarande att köpa så nog går de att lösa in, är de i
$ fungerar det utmärkt att använda som kontanter i USA.
Vart man kan lösa in dem in andra länder ser man här United States Travelers Cheques Exchange Locations - American Express
Tusind tak, jeg er allerede blevet meget klogere! Dog, er det ikke nemt at finde outlets der passer mig eller som accepterer i USD. I Vietnam kan jeg finde tre, men ingen accepterer angiveligt USD. Her i Rwanda og i Tanzania er der ingen outlets tilbage...Maaske, maa jeg en tur til Cambodia, der er det lettere.
 
Toppen