Hittar du något med United till SFO/LAX? Att hitta resor nu över påsken är svårt som det är och dessa två destinationer brukar vara svårast efter Hawaii. Mitt råd är att ta vad som helst om det dyker upp platser. Finns en stor tråd med guide i hur man söker biljetter med United.Hmm, då behöver jag lite hjälp hitta resa dit. SFO/LAX etc
Hittar du något med United till SFO/LAX? Att hitta resor nu över påsken är svårt som det är och dessa två destinationer brukar vara svårast efter Hawaii. Mitt råd är att ta vad som helst om det dyker upp platser. Finns en stor tråd med guide i hur man söker biljetter med United.
Annars har du awardfares.com att söka med också.
Snyggt! Byggde ihop den rutten på Uniteds awardsida. Så här blev den:Du har ett alternativ som du kan boka i business och det är med Lufthansa till Seattle den 9:e April och sedan med Air Canada det korta hoppet till Vancouver. Sedan finns det platser i Business class den 10:e till Honolulu med Air Canada. Annars är det precis som United att bonusplatserna till Hawaii med Air Canada är extremt utplockat dina datum.
ARN-FRA-SEA-YVR-HNL
Jag ser inga platser CPH-SFO. Och personligen tycker jag inte att det är värt det extra kryssandet och en extra hotellnatt bara för att undvika några få timmar i ekonomi från västkusten ut till öarna.Hittade i biz med SK: CPH-SFO den 9:e april, sedan kanske man får bita i det sura äpplet ta ekonomi sista biten.. Alternativt det som står här nedan.
Snyggt! Byggde ihop den rutten på Uniteds awardsida. Så här blev den:
9/4 0605-0815 LH809 ARN-FRA Busniess Saver Award
9/4 1045-1155 LH490 FRA-SEA Busniess Saver Award
9/4 1500-1555 AC8094 SEA-YVR Economy
10/4 0820-1150 AC517 YVR-HNL Busniess Saver Award
Rekomenderas ovan rutt? Enda sättet verkar det som att åka biz..
Nej, det är ingen bra rutt men du har inget val om du vill flyga business.Hittade i biz med SK: CPH-SFO den 9:e april, sedan kanske man får bita i det sura äpplet ta ekonomi sista biten.. Alternativt det som står här nedan.
Snyggt! Byggde ihop den rutten på Uniteds awardsida. Så här blev den:
9/4 0605-0815 LH809 ARN-FRA Busniess Saver Award
9/4 1045-1155 LH490 FRA-SEA Busniess Saver Award
9/4 1500-1555 AC8094 SEA-YVR Economy
10/4 0820-1150 AC517 YVR-HNL Busniess Saver Award
Rekomenderas ovan rutt? Enda sättet verkar det som att åka biz..
Jag ser inga platser CPH-SFO. Och personligen tycker jag inte att det är värt det extra kryssandet och en extra hotellnatt bara för att undvika några få timmar i ekonomi från västkusten ut till öarna.
Fundera på om du inte ska ta en award till västkusten (t.ex. enligt förslaget ovan) och sedan köpa en ekonomibiljett sista benet. T.ex. flyger Alaskan från Seattle direkt till Honolulu för en acceptabel peng. Du sparar en del poäng och slipper lägga ut för en hotellnatt.
Nej, det är ingen bra rutt men du har inget val om du vill flyga business.
Hur tänker du nu? Bäst är väl ändå om du flyger SAS till SFO i Business och sedan Economy till HNL med UA eller måste du flyga med Lufthansa?Alternativt lägga till denna rutt och ta smällen att flyga ekonomi sista biten med UA:
Visa bifogad bild 85674
Billigaste flyg som inte går med poäng ligger på ca 4000kr för två personer enkel väg. Både från SFO och SEA