Senaste nytt

Tillgång till Lounge i Honolulu och Los Angeles?

BobbyPeyton

Ny medlem
Hej,

Är EBD och flyger från HNL till CPH.
Resan går via LAX på separat Delta biljett (main) och vidare till CPH via LHR, med Virgin Atlantic i Upperclass och sedan ordinarie SAS.

Frågor; har jag som skyteam Elite plus tillgång till lounge på HNL. Får lite olika svar så då beroende om man räknar resan HNL- LAX som domestic eller inte…

Sen, vilken/vilka lounger ska besökas under de drygt 4 timmar som spenderas i LAX?

På LAX är det Air France loungen du ska besöka, den ligger halvvägs ut till satelliten. Men med 4h hade jag gått till In-N-Out och käkat och tittat lite flyg i 1-2h.

På HNL har du nog inte lounge med hjälp av status, om det inte finns någon speciell regel på Delta för Hawaii flygningar.

På LAX är det Air France loungen du ska besöka, den ligger halvvägs ut till satelliten. Men med 4h hade jag gått till In-N-Out och käkat och tittat lite flyg i 1-2h.

På HNL har du nog inte lounge med hjälp av status, om det inte finns någon speciell regel på Delta för Hawaii flygningar.
Med Virgin Atlantic från LAX så är det väl deras lounge i Tom Bradley som gäller?

Toppen