Senaste nytt

Tillgänglighet award flights med SAS efter 1 september

Tycks vara omöjligt hitta Eurobonus award biljetter i business till TPA, MIA, BKK februari mars -26. Hittar ngn dit men sedan hem är det kört. Söker på Arn, Cph, Cdg, Lhr, Ams.
Mkt sämre med platser nu förtiden.

Du får bli bättre på att leta. Vet inte riktigt om din post är en fråga eller ett påstående? Är det omöjligt så finns det ju inte så mycket att göra.

Kan man applicera en voucher på en skyteam bokning i efterhand? Har avbokat en resa men ej fått tillbaka min voucher och poäng än och vill boka nytt nu när tillgänglighet finns

Då extremt svårt att hitta T/R till HND passar jag på att tippsa om att det finns 2 platser ECO 8 april, hem 16 april i PLUS just nu. Om någon har en voucher som riskerar att bränna inne och vill uppleva Sakura season en vecka vid påsk….
Finns en (1!!!) t/r över huvud taget till HND just nu- även om trist att blåsa i eco så klart….

Bokat mina första award resa med Sky team via Eurobonus (AF,KL). Hur väljer man säte? Jag får inte upp sätesvalen som tidigare under bokning på sas.se under mina bokningar.

Toppen