Aha, då är det bara att ringa in/chatta då... Hade det på känn, killen jag pratade med vid avbokningen pratade om att det inte var en bonusresa jag hade köpt och verkade allmänt borta.Avbokade via chatten och allt kom tillbaka direkt
Aha, då är det bara att ringa in/chatta då... Hade det på känn, killen jag pratade med vid avbokningen pratade om att det inte var en bonusresa jag hade köpt och verkade allmänt borta.Avbokade via chatten och allt kom tillbaka direkt
Rusningen av kunder som bokar bonusresor denna söndag och måndag måste bli extra kostsam för SAS även om de bara betalar SkyTeam-partnerna för bonusrymdflygen efter att flygkupongerna är markerade som ”flown”. Och eftersom nya kontrakt för bonusutrymme sannolikt är dyrare än gamla kontrakt för bonusutrymme, innebär det sannolikt mer pengar från SAS bankkonto,Det känns som att det försvunnit väldigt många lediga platser på bara några timmar sedan lunch, inte bara med AF/KLM. Vissa destinationer jag kollat på som varit vidöppna med fyra platser nästan varje dag är väldigt barskrapade nu så något har nog hänt
Märkligt, min kom tillbaka efter ungefär 3-4min.
Veldig mange av setene var ghost availability som ikke kunne bookes. Dette har blitt fikset i løpet av dagen i dag.Det känns som att det försvunnit väldigt många lediga platser på bara några timmar sedan lunch, inte bara med AF/KLM. Vissa destinationer jag kollat på som varit vidöppna med fyra platser nästan varje dag är väldigt barskrapade nu så något har nog hänt
Det är mycket som troligen händer bakom kulisserna, platser finns, platser borta och sen kan inget bokas eller ändra.
Det är så, det vet vi ju, SKIT...
Vi vet hur SKIT arbetar och det flyter sällan på smidigt, detta är även ett stort projekt med både utbildningar och programeringar.
Troligen helt nya system och rutiner, kommer ta ett tag att få ordning på allt
Är det inte lite väl låga krav att vara nöjd med någonting som knappt fungerar? Visst det är ett chapter 11-bolag men de kan ju inte ha varit nöjda med det här, en orgie av felmeddelanden, när de testade?
Jag har pratat med agenten tidigare och då sa dom att den går att lägga på i efterhand, men återstår att seNågon som vet om det går att applicera 2 for 1 voucher på bokad skyteam bonusresa i efterhand (likt med star alliance reward var tidigare)? Lyckades bara boka online när jag inte hade 2 for 1 ibockad...
Vilka felmeddelanden menar du? Kan du visa skärmdumpar?Är det inte lite väl låga krav att vara nöjd med någonting som knappt fungerar? Visst det är ett chapter 11-bolag men de kan ju inte ha varit nöjda med det här, en orgie av felmeddelanden, när de testade?