Hej BC vänner,
Här kommer en perfekt fråga till detta eminenta forum som kan så mycket.
Har en 0410
() flight från Tbilisi - Riga - Stockholm. Hur ska man göra för att få den flighten så smidig och smärtfri som möjlig? Följande parametrar är intressanta
-Är EBD och tror mig att jag har tillgång till lounge som jag läste var öppen 24/7.
-Flyger med Air Baltic.
-Har även bagage att checka in.
#Ska man boka hotell nära flygplatsen och sova till 0130 för att sen checka in?
#Ska man köra en helnattare i stan och sen åka ut vid 00-01 till flygplatsen och hänga i loungen?
#Har man som EBD tillgång till loungen i Tbilisi?
#Hur tidigt tror ni check-in / luggare drop diskarna öppnar? En gång har jag kommit fram cirka 4h tidigare och checkat in med mobilen men luggage drop öppnade inte förräns 2h tidigare. Vilket resulterade i att jag fick sitta i departure hallen i 2h... Vill gärna undvika detta nu denna gång.
Spännande annars med Georgien! Tips på restauranger välkomnas =)
Här kommer en perfekt fråga till detta eminenta forum som kan så mycket.
Har en 0410
-Är EBD och tror mig att jag har tillgång till lounge som jag läste var öppen 24/7.
-Flyger med Air Baltic.
-Har även bagage att checka in.
#Ska man boka hotell nära flygplatsen och sova till 0130 för att sen checka in?
#Ska man köra en helnattare i stan och sen åka ut vid 00-01 till flygplatsen och hänga i loungen?
#Har man som EBD tillgång till loungen i Tbilisi?
#Hur tidigt tror ni check-in / luggare drop diskarna öppnar? En gång har jag kommit fram cirka 4h tidigare och checkat in med mobilen men luggage drop öppnade inte förräns 2h tidigare. Vilket resulterade i att jag fick sitta i departure hallen i 2h... Vill gärna undvika detta nu denna gång.
Spännande annars med Georgien! Tips på restauranger välkomnas =)