Kvikklunjs
Medlem
Från Usa
Kampanjen syftar till att återinföra känslan av stil, respekt och högtidlighet i flygresandet – inspirerat av flygets ”gyllene era” på 1950–60-talet.
Budskapet är att dagens flygningar ofta präglas av mjukisbyxor, pyjamas och slarvig klädsel, och att resenärerna själva kan höja standarden genom att klä sig mer vårdat när de flyger.
Resandet blir trevligare för alla om man visar lite stil och omtanke.
Att klä upp sig är ett sätt att återfå känslan av glamour och respekt för upplevelsen.
”Den gyllene eran” kan börja igen – om resenärerna väljer det.
Kampanjen använder nostalgi, eleganta bilder och humor för att påminna om att flygresandet en gång var något speciellt, och uppmanar amerikaner att lämna pyjamasen hemma och göra resandet mer civiliserat igen.
Kampanjen syftar till att återinföra känslan av stil, respekt och högtidlighet i flygresandet – inspirerat av flygets ”gyllene era” på 1950–60-talet.
Budskapet är att dagens flygningar ofta präglas av mjukisbyxor, pyjamas och slarvig klädsel, och att resenärerna själva kan höja standarden genom att klä sig mer vårdat när de flyger.
Resandet blir trevligare för alla om man visar lite stil och omtanke.
Att klä upp sig är ett sätt att återfå känslan av glamour och respekt för upplevelsen.
”Den gyllene eran” kan börja igen – om resenärerna väljer det.
Kampanjen använder nostalgi, eleganta bilder och humor för att påminna om att flygresandet en gång var något speciellt, och uppmanar amerikaner att lämna pyjamasen hemma och göra resandet mer civiliserat igen.