Senaste nytt

Thai Airways 33R / A330-300

Hej alla,
Jag har en planerad resa med TG661 och den ska i dagsläget flygas med Thais n2 layout business på 33R/A330-300

Jag har dock en lite dilemma, om jag ska boka tronsätet eller det andra som är enkelsät.
Enligt dom bilder jag kan hitta så är tronsätets "fotpall" lite smalare och tajtare än det enkelsätet på andra sidan.

Någon som har erfarenhet och kan bistå?
Jag är nämligen 193 cm lång så utrymme för benen värderar jag hög.
Tronsäte är absolut skönt och coolt, men jag get upp det om jag får bättre plats med fötterna någon annan stans.
Tronsätet längst fram är absolut att föredra med det är blockerat i dagsläget.

1672335208848.png

Thais n2 layout business på 33R/A330-300

1672335413426.png

Singelsäte vanligt, ser bredare ut för fötterna.

1672335498528.png

Tronsäte, ser brtydligt tajtare ut för fötterna, ser dock ut att vara lite djupare

• Gilla
Reactions: Gus
Hej alla,
Jag har en planerad resa med TG661 och den ska i dagsläget flygas med Thais n2 layout business på 33R/A330-300

Jag har dock en lite dilemma, om jag ska boka tronsätet eller det andra som är enkelsät.
Enligt dom bilder jag kan hitta så är tronsätets "fotpall" lite smalare och tajtare än det enkelsätet på andra sidan.

Någon som har erfarenhet och kan bistå?
Jag är nämligen 193 cm lång så utrymme för benen värderar jag hög.
Tronsäte är absolut skönt och coolt, men jag get upp det om jag får bättre plats med fötterna någon annan stans.
Tronsätet längst fram är absolut att föredra med det är blockerat i dagsläget.

Visa bifogad bild 137105
Thais n2 layout business på 33R/A330-300

Visa bifogad bild 137107
Singelsäte vanligt, ser bredare ut för fötterna.

Visa bifogad bild 137108
Tronsäte, ser brtydligt tajtare ut för fötterna, ser dock ut att vara lite djupare
Skulle nog satsa på ett gångsäte med öppet fotstöd mot gången. Mina erfarenheter från tronsäten är att de är trånga att sova i och jag är inte lika lång som du.

Toppen