Andreas Ekman
Medlem
Hej alla,
Jag har en planerad resa med TG661 och den ska i dagsläget flygas med Thais n2 layout business på 33R/A330-300
Jag har dock en lite dilemma, om jag ska boka tronsätet eller det andra som är enkelsät.
Enligt dom bilder jag kan hitta så är tronsätets "fotpall" lite smalare och tajtare än det enkelsätet på andra sidan.
Någon som har erfarenhet och kan bistå?
Jag är nämligen 193 cm lång så utrymme för benen värderar jag hög.
Tronsäte är absolut skönt och coolt, men jag get upp det om jag får bättre plats med fötterna någon annan stans.
Tronsätet längst fram är absolut att föredra med det är blockerat i dagsläget.
Thais n2 layout business på 33R/A330-300
Singelsäte vanligt, ser bredare ut för fötterna.
Tronsäte, ser brtydligt tajtare ut för fötterna, ser dock ut att vara lite djupare
Jag har en planerad resa med TG661 och den ska i dagsläget flygas med Thais n2 layout business på 33R/A330-300
Jag har dock en lite dilemma, om jag ska boka tronsätet eller det andra som är enkelsät.
Enligt dom bilder jag kan hitta så är tronsätets "fotpall" lite smalare och tajtare än det enkelsätet på andra sidan.
Någon som har erfarenhet och kan bistå?
Jag är nämligen 193 cm lång så utrymme för benen värderar jag hög.
Tronsäte är absolut skönt och coolt, men jag get upp det om jag får bättre plats med fötterna någon annan stans.
Tronsätet längst fram är absolut att föredra med det är blockerat i dagsläget.
Thais n2 layout business på 33R/A330-300
Singelsäte vanligt, ser bredare ut för fötterna.
Tronsäte, ser brtydligt tajtare ut för fötterna, ser dock ut att vara lite djupare