Senaste nytt

Thai Airays TG 473 i business class, Bangkok - Brisbane. Kabinfaktorn.

ACervin

Medlem
Håller helt klart med om Qatar och Emirates, är också förtjust i Cathay Pacific. Jag kommer nog också att undvika Thai-rouletten om möjligt. Finnair har jag inte provat men har ju ofta ganska bra priser till Asien. Den morrande tanten tyckte mycket om Etihad och här finns en recension av Pearl businessclass. Hon verkar ha rätt om vinerna i alla fall.

http://www.ausbt.com.au/etihad-s-pearl-business-class-abu-dhabi-to-sydney
 
Last edited:

perhall

Medlem
TG vann en massa priser förr, numera är det ojämn kvalitet, inga poäng alls i ekonomiklass och en massa annat elände... Är det SA som drar ned TG i skiten...?/Per
 

Dr. Miles

Expert
TG vann en massa priser förr, numera är det ojämn kvalitet, inga poäng alls i ekonomiklass och en massa annat elände... Är det SA som drar ned TG i skiten...?/Per

Jag tror att THAI var med på listan bästa "Economy class" förra året men kanske inte något i Business class.
 
På tal om kabinfaktor så har jag åkt den sträckan några gånger under min Aussie-tid (närmare tio år sedan). På den tiden var planet oftast inte ens halvfyllt. Åkte i Economy men det var ingen konst att hitta ett ledigt tre-säte, dvs sova full flat gick fint.
 
Toppen