Nja. Den har jag sett men svarar inte på frågan vilken flygplanstyp det egentligen är. Står a321neo på dessa sträckor men det står det även på SAS till Palma och det är ju knappastYT har alltid svaret;
Vilka datum hittar du A321NEO till Palma med SAS?Nja. Den har jag sett men svarar inte på frågan vilken flygplanstyp det egentligen är. Står a321neo på dessa sträckor men det står det även på SAS till Palma och det är ju knappast
Det kommer aldrig vara en A321LR till Brasilien med 1-2-1 konfig i alla fall som du frågar efter, det kan du vara 100% säker på då man inte får plats med den configen på bredden och definitivt inte har 2 gångar ombord.Nja. Den har jag sett men svarar inte på frågan vilken flygplanstyp det egentligen är. Står a321neo på dessa sträckor men det står det även på SAS till Palma och det är ju knappast
Nog är det aningen för långt för en A321LR att flyga från LIS till de största destinationerna i Brasilien? Airbus själva anger räckvidden som 4000 nm = 4600 mi = 7400 km, även om det förstås kan variera något med konfiguration. LIS-GIG är 4778 mi och LIS-GRU är 4916 mi.Nån som vet vad det är för flygplanstyp på kärror till Brasilien med TAP? Det borde vara A321LR med 1-2-1. Men det Står lite olika på olika sajter. a321neo på vissa så det är inte konsekvent.
Frågan är om det är ”riktig” business stolar på de sträckorna?
Nån som vet vad det är för flygplanstyp på kärror till Brasilien med TAP? Det borde vara A321LR med 1-2-1. Men det Står lite olika på olika sajter. a321neo på vissa så det är inte konsekvent.
Frågan är om det är ”riktig” business stolar på de sträckorna?