Senaste nytt

Strawberry Summer Party 9/6 2025

intuition

Medlem
Är det någon mer här som är inbjuden till Strawberry summer party i Stockholm?
Har inte sett någon kommentar här så kanske ingen annan är med, men jag fick bekräftelse för en vecka sedan.

Bl.a. utlovas
• Välkomstdrink & snacks
• Inspirerande talk med Håvard Hovdal (VP Loyalty) och ledningen
• Mingel med andra Platinum-medlemmar

Fått inbjudan men känns inte värd min tid
Håller väl egentligen med om det, men gratis dricka och trevlig utsikt är ju inte fel.
"Inspirerande talk med Håvard" (menar de tvålsten eller? ;) ) lär ju inte ge något, det blir bara deras egen spinn på läget, men det är klart att om man får access till ledningen kan det ju ges möjlighet att nå fram med kritiken.

En måndag.... fått inbjudan men är upptagen. Hade väl kunnat gå dit annars utifall vi dragit ihop en liten BC-träff!

Är det någon mer här som är inbjuden till Strawberry summer party i Stockholm?
Har inte sett någon kommentar här så kanske ingen annan är med, men jag fick bekräftelse för en vecka sedan.

Bl.a. utlovas
• Välkomstdrink & snacks
• Inspirerande talk med Håvard Hovdal (VP Loyalty) och ledningen
• Mingel med andra Platinum-medlemmar
Verkar vara olika agenda... Jag fick inbjudan till Summer Party men då var det ingen text om Håvard. Däremot konsert med Medina.

• Gilla
Reactions: hco
Verkar vara olika agenda... Jag fick inbjudan till Summer Party men då var det ingen text om Håvard. Däremot konsert med Medina.

Kanske skiljer mellan Platinum och Guld

Strawberry Summer Party hålls på IMA (på TAK) och på Stockholm Under Stjärnorna (SUS), måndagen den 9 juni 2025 med VIP-start kl. 16:30. Åldersgräns: 23 år. Platserna är begränsade – först till kvarn gäller.

TAK är delen med Håvard (som de beskriver som VIP-event) och sen Konsert + annat på SUS

Toppen