Senaste nytt

Stockholm - Singapore slutet oktober

plover

Medlem
Hej forum, tacksam för lite tips här, har typ 500 k eurobonus poäng men hittar inte ett smack, re enuebiljetter helt OK men det bästa jag hittar är Thai business class. Länge swdan jag åkte den, tänkte annars singapore premium, men den har inte fått jätte bra reviews. Tacksam för tips

1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? SIN
  3. När vill/behöver du resa ut? 23-27 okt
  4. När vill/behöver du komma hem? 3-4 dagar senare
  5. Hur länge vill du vara borta?
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class, alt premium ToR, möjligen Business ut och ekonomi hem
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) max 20.000 SEK per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Kort restid
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? nen
:)

Hittade tillgäbglighet via Uniteds hemsida ena vägen i business när jag sökte star alliance bolag, men på sas bokningssida finns endast evonomy, hur gör jag för att kolla vad som finns med eurobonus ? ringer kundtjänst ?

Du kan testa att söka leg för leg på sas för att se fall långdistans delen finns för eurobonus.

Men fall du ska boka ekonomi/business så måste du ringa.

Hittade tillgäbglighet via Uniteds hemsida ena vägen i business när jag sökte star alliance bolag, men på sas bokningssida finns endast evonomy, hur gör jag för att kolla vad som finns med eurobonus ? ringer kundtjänst ?
Vilken rutt och flyg hittade du tillgänglighet på?

där var det inte helt oväntat fullt på BKK-ARN, så det får bli en annan lösning, fanns business på SIN-BKK, men det är ju det korta benet

Då blev det en revenue- biljett på nedresa med Thai i business, via BKK och en award hem i economy, det är veckan före höstlov kom jag på så just sträckan ARN-BKK är nästan fullbokaf i C.

Toppen