Senaste nytt

Stockholm - Manila - Denpasar - Stockholm

Vill åka till Filippinerna i två veckor i slutet av januari 2019, tänker då som alternativ att flyga till Manila för att sedan köpa separat ToR flygbiljett till Dumaguete. Efter de två veckorna vidare till Bali i fyra veckor och sen tillbaka hem i slutet av februari. Det jag vill ha hjälp med är att hitta en bra lösning på Stockholm - Manila - Denpasar - Stockholm i business class.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Manila (två veckor) & Denpasar (4 veckor)
  3. När vill/behöver du resa ut? 18 januari 2019 +/- 2 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? Vill vara hemma den 2 mars 2019
  5. Hur länge vill du vara borta? 5-6 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 barn som är 1 år
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) max 27.000 SEK per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Kort restid så möjligt, resa bekvämt och få byten då vi reser med barn
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Tänker att vi flyger vidare från Manila till Dumaguete under de två veckorna i Filippinerna. Detta ordnas med separata flygbiljetter i ekonomi)

Jag hittar med Eva VIE-TPE-DPS för 2300 euro i Business. Enligt fare rule ska det gå att få gratis stopover. Måste bokas direkt av Eva om jag har förstått det rätt. Det är inte så långt till Manila från Taipei och det går att hitta billiga biljetter med AirAsia.

Du hittar ARN-SIN-MNL med SQ runt 20.000Sek och med PR kommer du MNL-DPS runt 800 USD i business.
Dock hade jag provat att köra denna sträcka:
ARN-SIN-MNL-SIN långt stopp / separat biljett SIN-DPS-DPS / SIN - ARN.

Toppen