Senaste nytt

Stockholm Bangkok

L

Lars Pettersson

Guest
Hej!

Funderar på att åka första klass för två till thailand i sommar med mina poäng :) . Någon som har förslag på vilken rutt man ska ta och med vilket flygbolag etc? Vill ju få så mycket som möjligt för poängen! (Star Alliance ska tilläggas)

Mvh
Lars

Hej Lars, jag fick nyligen en hel del bra tips på olika *A-bolags First-kabiner här: Bästa First-kabinen i Star Alliance för ett par | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor Vet förstås inte om ni två som reser är ett par, men jag antog det. Hursomhelst, där kan du hitta en del bra poänger runt vilka bolag folk föredrar. Däremot snackas inget om bästa rutt, men tittar du bland reserapporterna hittar du en hel del First-sträckor där BKK ingått eller varit huvuddestinationen.

Trevlig resa!

Hej!

Funderar på att åka första klass för två till thailand i sommar med mina poäng :) . Någon som har förslag på vilken rutt man ska ta och med vilket flygbolag etc? Vill ju få så mycket som möjligt för poängen! (Star Alliance ska tilläggas)

Mvh
Lars

Ska försöka skriva en liten rapport angående mina flygningar så kanske du kan få lite hjälp där Lars

Frankfurt - Tokyo med Lufthansa/ANA
Tokyo - Bangkok med Thai alternativt Tokyo - Singapore med ANA och vidare i C till Bangkok.

Ska själv boka något i denna stil till nästa år :)

Toppen