Senaste nytt

Statusmatch till Skyteam Elite Plus

Von Wiffen

Medlem
Ahh, Jag är Diamond och skärmskottet visar en del Businessresor till USA och resor med United och att jag om-kvalificerat mig till Diamond redan, kan ju vara faktorer de tittat på...
Jag är glad iaf, mina leg med Delta får nu Fast track och uppgraderingar till bättre del av kabinen
Låter som en bra analys!
Blir nog inte så mycket mer Skyteam för mig just nu ändå, kanske de är synska :rolleyes:
Härligt med förmånerna :)
 

pep

Medlem
Så netop at Alitalia har started en ny kampagne der ved enrollment i Millemiglia giver 4,000 Welcome Bonus miles (instead of normally 2,000)
 

Smuffe

Medlem
Så netop at Alitalia har started en ny kampagne der ved enrollment i Millemiglia giver 4,000 Welcome Bonus miles (instead of normally 2,000)

Men att tvingas flyga in milesen till Millemiglia därefter... Det är väl om de kommer tillbaka med en rekryteringskampanj igen, då kan man kanske överväga att prova på Sky Team.
 

jumbooze

Medlem
Ahh, Jag är Diamond och skärmskottet visar en del Businessresor till USA och resor med United och att jag om-kvalificerat mig till Diamond redan, kan ju vara faktorer de tittat på...
Jag är glad iaf, mina leg med Delta får nu Fast track och uppgraderingar till bättre del av kabinen
Summasumarum,
4 segment med Delta på en fb award
Fick first class två segment
Economy+ på ett segment
Exit row economy på ett segment
 
Toppen