jumbooze
Medlem
Attans, jag fick Platinum, det passade bra inför några flygningar domestic delta då jag står på upgrade listan nu.Ja, jag gjorde också så. Min status blev dock bara silver. Hjälpte inte mycket när jag skulle flyga KLM från Bali![]()
Attans, jag fick Platinum, det passade bra inför några flygningar domestic delta då jag står på upgrade listan nu.Ja, jag gjorde också så. Min status blev dock bara silver. Hjälpte inte mycket när jag skulle flyga KLM från Bali![]()
Bra där!Attans, jag fick Platinum, det passade bra inför några flygningar domestic delta då jag står på upgrade listan nu.
Ahh, Jag är Diamond och skärmskottet visar en del Businessresor till USA och resor med United och att jag om-kvalificerat mig till Diamond redan, kan ju vara faktorer de tittat på...Bra där!
Jag är endast EuroBonus Guld, kanske är därför jag fick silver![]()
Låter som en bra analys!Ahh, Jag är Diamond och skärmskottet visar en del Businessresor till USA och resor med United och att jag om-kvalificerat mig till Diamond redan, kan ju vara faktorer de tittat på...
Jag är glad iaf, mina leg med Delta får nu Fast track och uppgraderingar till bättre del av kabinen
Så netop at Alitalia har started en ny kampagne der ved enrollment i Millemiglia giver 4,000 Welcome Bonus miles (instead of normally 2,000)
Summasumarum,Ahh, Jag är Diamond och skärmskottet visar en del Businessresor till USA och resor med United och att jag om-kvalificerat mig till Diamond redan, kan ju vara faktorer de tittat på...
Jag är glad iaf, mina leg med Delta får nu Fast track och uppgraderingar till bättre del av kabinen