nota bene skrev:CCG mot EBG (eller högre)Klicka för att utvidga...
Jag matchade mot EBD för någon månad sedan, de kanske har slutat med det efteråt, eller så hade jag bara tur?Sakoz skrev:Nej, Club Carlson matchar inte längre mot EBG/EBD.Klicka för att utvidga...
Dom kanske matchar EBD men inte längre EBG. EBD-dealen på grand är ju riktigt riktigt bra och jag misstänker att rätt många EBD har nätter i stockholm.Sakoz skrev:@palmenDå hade Du nog tur, gratulerar! Finns en tråd om detta.Klicka för att utvidga...
Ett tips - kasta dig inte på statusmatches innan du faktiskt har användning av dem. Oftast får man bara en per bolag och om man inte vet att man har nytta av den kan det vara smart att vänta lite.Cristoffer Cedergren skrev:Blev just EGB. Nån mer statusmatch som är aktuell just nu förutom Ailitalias? Alla allianser är intressanta.Klicka för att utvidga...
AirBerlin verkar endast matcha tyska, österrikiska och schweiziska medlemmar för tillfället i en riktad aktion mot LH Group.agehall skrev:Ett tips - kasta dig inte på statusmatches innan du faktiskt har användning av dem. Oftast får man bara en per bolag och om man inte vet att man har nytta av den kan det vara smart att vänta lite.Flying Blue brukar köra kampanjer ibland (kanske vartannat år eller så). Har Air Berlin slutat matcha? Vill minnas att ryktet sa det iaf. De amerikanska bolagen brukar kunna erbjuda challenges.Ett annat tips är att kika på statusmatcher.com.Klicka för att utvidga...
Inte helt orimligt.FFlash skrev:Det har t.o.m. rapporterats (några som startat nytt konto med Tysk address t.ex.) att AB vill ha bevis att verkligen är och bor i Schweiz, Österrike eller TysklandKlicka för att utvidga...