Hej alla,
First time poster, long time reader så hoppas att jag placerat tråden på rätt forumdel!
Försökt att ta till mig alla tips och trix som utdelats på forumet, men går bet dels på United Award Search och dels på inspirationen.
Är på jakt efter en 30-årspresent där min vision är bar jumping 2.0 på internationell basis. Fokus på business-kabiner och alkoholhaltig dryck (needless to say, vi är två grabbar som behöver luftas från familjerna).
Min förfrågan är medvetet förhållandevis vag då jag läst flera spännande reserapporter från flera medlemmar och vill tappa in på er förmåga att problemlösa!
First time poster, long time reader så hoppas att jag placerat tråden på rätt forumdel!
Försökt att ta till mig alla tips och trix som utdelats på forumet, men går bet dels på United Award Search och dels på inspirationen.
Är på jakt efter en 30-årspresent där min vision är bar jumping 2.0 på internationell basis. Fokus på business-kabiner och alkoholhaltig dryck (needless to say, vi är två grabbar som behöver luftas från familjerna).
Min förfrågan är medvetet förhållandevis vag då jag läst flera spännande reserapporter från flera medlemmar och vill tappa in på er förmåga att problemlösa!
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm Arlanda
- Var är din destination? Ursprunglig tanke Seattle med omnejd, men då jag inte lyckats att hitta platser i C intra-USA är även centralamerika tänkbar destination
- När vill/behöver du resa ut? Q1 2021
- När vill/behöver du komma hem? Q1 2021
- Hur länge vill du vara borta? 5-7 dagar inkl resa
- Hur många personer som skall resa? 2 st
- I vilken kabinklass? Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
- Vad är din budget? (per person) 65k per person (2-4-1 voucher)
- Vad är det viktigaste för dig? Längre etapper i luften (läs ARN-EWR/ORD-SEA/LAX/MEX snarare än ARN-LAX-SFO-MEX) och dryckutbudet ombord (referenspunkt, åker företrädesvis SAS C-produkt och är happy as Larry med deras utbud)
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Gärna 15-18h per mellanlandning. Destinationen 24-36h