Reser numera endast privat 10-tal gånger per år men upplever mejlflödet från SAS både inför och efter resan numera som både onödigt och lätt irriterande.
" Innan en helt vanlig flight CPH/ARN/UME flertal mejl "Bara en vecka till din resa, 2 dagar till din resa, gör din resa bekväm, uppgradera beställ mat osv i oändlighet.
Likaså mejlet att jag checkat in mitt bagage. Visserligen är jag gammal, men ännu inte så senil att jag behöver påminnas
Efter resan mejl "Hur upplevde du din resa"
Vad tusan år det att uppleva på en resa till/från CPH till UME??? En kopp ljummet kaffe är inte mycket att skriva om.
Samma nu på måndag en tur till Tallinn, redan fått flera mejl angående denna så spännande resa.
Förr påminnelse att checka in dygnet innan, och SMS info vid förseningar o.dyl.
Gnällig javisst, men varför detta mejlraseri helt i onödan. Måste väl finnas annat att lägga energi på?
Dessutom om jag önskar lämna uppgraderings bud eller beställa mat finns allt på hemsidan
" Innan en helt vanlig flight CPH/ARN/UME flertal mejl "Bara en vecka till din resa, 2 dagar till din resa, gör din resa bekväm, uppgradera beställ mat osv i oändlighet.
Likaså mejlet att jag checkat in mitt bagage. Visserligen är jag gammal, men ännu inte så senil att jag behöver påminnas
Efter resan mejl "Hur upplevde du din resa"
Vad tusan år det att uppleva på en resa till/från CPH till UME??? En kopp ljummet kaffe är inte mycket att skriva om.
Samma nu på måndag en tur till Tallinn, redan fått flera mejl angående denna så spännande resa.
Förr påminnelse att checka in dygnet innan, och SMS info vid förseningar o.dyl.
Gnällig javisst, men varför detta mejlraseri helt i onödan. Måste väl finnas annat att lägga energi på?
Dessutom om jag önskar lämna uppgraderings bud eller beställa mat finns allt på hemsidan