Senaste nytt

Sommarkampanj jordgubbsmastercard 7 juli till 14 juli 2025

valln

Medlem
Jaha, då blev det sommarkampanj under 1 (!) vecka i sommar, - kan det stämma?

Sommarkampanj
Äntligen är det sommar, sol och semestertider! Det firar vi genom att ge dig trippla Spenn på alla köp på våra hotell, och dubbla Spenn på alla övriga köp som du gör med ditt Strawberry Mastercard under perioden 7 juli – 14 juli 2025.

Jaha, då blev det sommarkampanj under 1 (!) vecka i sommar, - kan det stämma?

Sommarkampanj
Äntligen är det sommar, sol och semestertider! Det firar vi genom att ge dig trippla Spenn på alla köp på våra hotell, och dubbla Spenn på alla övriga köp som du gör med ditt Strawberry Mastercard under perioden 7 juli – 14 juli 2025.
Fick den också, både från Strawberry/SEB kort och Spenn (2 olika mail med någon dags mellanrum). Kunde inte bry mig att dela pga villkorsförsämringen.

Verkligen snålaste laget. Komiskt bra timing för min del dock eftersom jag har en Tromsö-resa på 4 dagar mitt i kampanj-veckan.

Har Strawberry så mycket sämre deal än SAS med SEB kort? Eller har Strawberry bara blivit väldigt giriga och tar mycket betalt för poäng/förmåner av SEB kort?..

Tycker dock att nästan guld varje år bara av att ha kortet är en ganska grym förmån om man bor typ 6-29 nätter per år på Strawberry.

Perioden kan man ju jobba runt genom betalning i appen för bokningar i framtiden, men det år lotto om man får rätt antal spenn på det (om det funkar lika villkorligt som med gamla poängen).

Undrar vem som faktiskt ser ett värde med kortet efter alla försämringar? Kan inte vara många kvar.

Last edited:
Den 4 juni köpte jag Kulinariska dagar i Göteborg med Jordgubbskortet för 6000 kronor och fick bara 300 Spenn.
Efter någon dag påpekade jag att jag skulle ha fått 600 Spenn. Väntar fortfarande på korrigeringen.

Förra året gick korrigeringarna med väntande e-post!

Tycker dock att nästan guld varje år bara av att ha kortet är en ganska grym förmån om man bor typ 6-29 nätter per år på Strawberry.
Jag skulle säga att det är precis det som är enda anledningen att ha kortet idag. Men det behöver du bara lägga en betalning i månaden på det för. Spend på kortet är svårare att motivera. (och därmed också kortets innehav om man uppnått lifetime)

• Gilla
Reactions: hco
Toppen