Senaste nytt

Sommarbonus på stays på Hilton

Fick precis det här e-mailet men en lite sommarbonus på stays.
Screenshot_20230606-094907.png

Oj, det skulle smaka väldigt bra, hoppas det plingar till hos mig med. Har ett bra antal Hilton-bokningar över sommaren.

Det här erbjudandet kom ju ut för ett gäng veckor sedan. Låter skumt ni fått den först nu. Fått 2000 extra poäng på alla stays senaste veckorna.

1 stay = en utcheckning.
Jag är just nu på en 5dagars vistelse på Hilton i London och det räknas som en stay.

Det här erbjudandet kom ju ut för ett gäng veckor sedan. Låter skumt ni fått den först nu. Fått 2000 extra poäng på alla stays senaste veckorna.
Bra att du sa, jag måste ha signat up efter en öl eller tre, för jag har den faktist aktiv. Men hittar inget mejl om det, så kanske jag hittade den av en slump på hemsidan.

Inte helt enkelt att hålla koll.
Men hilton kör en promo efter varannat så brukar alltid hålla utkik =)
Jag är i alla fall tacksam för tråden, för jag som guld har inte fått något mail och hade inte sett denna promo annars inför mina två stays i juni. :D
Öl är en stor del i bortglömda bokningar ;)
Bra att du sa, jag måste ha signat up efter en öl eller tre, för jag har den faktist aktiv. Men hittar inget mejl om det, så kanske jag hittade den av en slump på hemsidan.

1 stay = en utcheckning.
Jag är just nu på en 5dagars vistelse på Hilton i London och det räknas som en stay.
Är Diamond och när jag kollar bakåt i min mail, hittade jag inte något om den här tidigare.

Toppen