[Sökes Flygbiljett] Till Washington D.C i First class/business class

miljon3

New member
Varifrån vill du börja din resa? Stockholm

Var är din destination? Washington D.C

När vill/behöver du resa ut? 15:e maj 2015 +/- 2 dagar
När vill/behöver du komma hem? Den 23 Maj senast

Hur länge vill du vara borta? ^

Hur många personer som skall resa? 2 vuxna

I vilken kabinklass? I First Class ena vägen och i business på den andra(helst business på natten)

Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance eller Oneworld

Vad är din budget? (per person) max 40.000 SEK per person
Vad är det viktigaste för dig? Bästa Upplevelse
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Jag har själv hittat med Lufthansa, Ba och Air France men jag undrar om det finns något bolag som kan vara värt att testa på sträckan med en exceptionell First och Ok business(lie flat)

Om det är upplevelse du är ute efter skulle jag säga LH F från FRA på utresan iaf. Helt oslagbart i Europa på marken och väldigt bra i luften.

agehall skrev:Om det är upplevelse du är ute efter skulle jag säga LH F från FRA på utresan iaf. Helt oslagbart i Europa på marken och väldigt bra i luften.Klicka för att utvidga...
LH flyger med a330 på rutten och jag undrar om den har den nya First/kan ha nya First?

Vad väger du in i "upplevelse"? Är du tillräckligt "galen" att flyga vidare med inrikesflyg så kan du ju åka LH 747 i First...

fcx skrev:Vad väger du in i "upplevelse"? Är du tillräckligt "galen" att flyga vidare med inrikesflyg så kan du ju åka LH 747 i First...Klicka för att utvidga...
Service och produkt som stur ut jämförst med Konkurrenternas.

British Airways har just nu ett erbjudande: Köp en Business Class biljett t/r (inte den

allra billigaste naturligtvis) och bli uppgraderad ena vägen. Du kan själv väljja vilken av

sträckorna du vill åka First. Förslagsvis gör man det på vägen till USA för att kunna

uppleva Concord Room på Heathrow.

Gå in på den svenska hemsidan och läs mer. Bokas senast 31/10.

Du är lite sen på den bollen @Kricka. Vi har redan diskuterat detta i två trådar och vi har även kommit fram till att det är billigare att flyga F direkt, eftersom man måste boka ganska dyra bokningsklasser i CW för att få ta del av erbjudandet. Discounted F blir då billigare...

agehall skrev:Du är lite sen på den bollen@Kricka. Vi har redan diskuterat detta i två trådar och vi har även kommit fram till att det är billigare att flyga F direkt, eftersom man måste boka ganska dyra bokningsklasser i CW för att få ta del av erbjudandet. Discounted F blir då billigare...Klicka för att utvidga...
Har sett Ba erbjudandet och tagit samma slutsats som dig, Är det värt att åka via New York på Hemresan för att testa Lufthansa 747-400 i First?

Miljon3 skrev:Har sett Ba erbjudandet och tagit samma slutsats som dig, Är det värt att åka via New York på Hemresan för att testa Lufthansa 747-400 i First?Klicka för att utvidga...

Ska du testa LH F så är det på utresan i min mening, annars missar man halva upplevelsen med FCT i Frankfurt.

Back