Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn alternativt Stockholm
Var är din destination? Sydney
När vill/behöver du resa ut? 6:e april +/- 2 dagar
När vill/behöver du komma hem? 13/14 april +/- 2 dagar
Hur länge vill du vara borta? 7 dagar
Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
I vilken kabinklass? First class och/eller Business class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) 300 000 poäng (har även 2st AMEX 2-for-1)
Vad är det viktigaste för dig? Kort restid så möjligt, så mycket First som möjligt
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Jag har försökt leta lite på united och sas men har nog inte tillräckligt erfarenhet med att söka för hittar inget. Hade självklart gärna åkt med Singapore First från Köpenhamn till Singapore, och sen vidare, men är öppen för allt. Vad jag minns brukar Thai ha ganska bra tillgång från Bangkok till Sydney på First, så det är också en möjlighet. Som sagt, jag är inte så bra som många andra här inne, så jag hoppas ni kan hjälpa.
Var är din destination? Sydney
När vill/behöver du resa ut? 6:e april +/- 2 dagar
När vill/behöver du komma hem? 13/14 april +/- 2 dagar
Hur länge vill du vara borta? 7 dagar
Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
I vilken kabinklass? First class och/eller Business class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) 300 000 poäng (har även 2st AMEX 2-for-1)
Vad är det viktigaste för dig? Kort restid så möjligt, så mycket First som möjligt
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Jag har försökt leta lite på united och sas men har nog inte tillräckligt erfarenhet med att söka för hittar inget. Hade självklart gärna åkt med Singapore First från Köpenhamn till Singapore, och sen vidare, men är öppen för allt. Vad jag minns brukar Thai ha ganska bra tillgång från Bangkok till Sydney på First, så det är också en möjlighet. Som sagt, jag är inte så bra som många andra här inne, så jag hoppas ni kan hjälpa.