Hittade denna som tyvärr nyligen gått ut och hade hoppats på något liknande:Just nu får du 1000 poäng om du anmäler dig, nog lika bra att slå till för jag är osäker på om det kommer några bättre erbjudanden.
Som medlem i SJ Prio får du mer - SJ
OT: SJ Prio MasterCard brukar ha en del kampanjer, ingen just nu vad jag vet. Det kan vara att man får 6000 SJ-prio poäng vid nytecknande om man gör ett visst antal köp under begränsad tid. 6000 poäng gör att man hamnar på grå nivå på direkten. Andra kampanjer jag har sett har varit rabatterade årsavgift.
Hittade denna som tyvärr nyligen gått ut och hade hoppats på något liknande:
E073 | SJ Prio MasterCard
Finns det någon specifik anledning till att du är osäker på om det kommer några bättre erbjudanden?
Var jag som var otydlig, kan tänka mig att skaffa ett Prio Mastecard.Jag tolkade din fråga som om du bara vill gå med i SJ Prio, alltså själva bonusprogrammet. Det kan givetvis komma andra erbjudanden men jag skulle nappa på nuvarande, dvs. 1000 poäng vid anmälan.
När det gäller ett antal poäng vid tecknade av SJ Prio MasterCard tror jag att erbjudandet återkommer. Det brukar dyka upp ett par gånger per år är min erfarenhet.
Nästa månad kommer jag börja åka tåg mer frekventNär behöver du ha kort och poäng, hur bråttom är det? Om du inte har bråttom så vänta tills det dyker upp något intressant![]()
Perfekt, tack. Passade på att signa upp. Men jag hittade ingenstans att stoppa in Prio-numret?Nu finns kampanj för SJ Prio MasterCard: E073 | SJ Prio Mastercard