Min tanke exakt men Coop avslutade "vårt" samarbete med att för första gången inte registrera poängen vid handling (medlemsnummer etc syns på kvittot så ja, jag drog kortetEn snabb handling löser det, är ju 10,000 som är lägsta nivå![]()
Min tanke exakt men Coop avslutade "vårt" samarbete med att för första gången inte registrera poängen vid handling (medlemsnummer etc syns på kvittot så ja, jag drog kortetEn snabb handling löser det, är ju 10,000 som är lägsta nivå![]()
Du kan föra över dina poäng till mig, så kan vi skrapa ihop 10.000 p, bjuder på en omni som tack.Dagens ilandsproblem, har inte tillräckligt med poäng för att växla![]()
Detta hände mig med i söndags. Poängen kom först igår och hann då växla in 1000 EB, de sista för denna gång.Min tanke exakt men Coop avslutade "vårt" samarbete med att för första gången inte registrera poängen vid handling (medlemsnummer etc syns på kvittot så ja, jag drog kortet) Orkar inte ens höra av mig till kundtjänst.
Med tanke på att dom dumpar Strawberry nu också känna det som att dom har någon ny strategi på g. Värdelöst om du frågar mig.Förhoppningsvis tar Coop och tänker igenom detta en gång till och lägger in SAS som partner efter att deras kunder kontaktar dom. Gör om - Gör rätt Coop!
Oj. Ja, undrar vad som hänt egentligen. Nu är det väl bäst att växla in mot % för inte är det mycket kvar att växla poängen till nu.Med tanke på att dom dumpar Strawberry nu också känna det som att dom har någon ny strategi på g. Värdelöst om du frågar mig.