jumbooze
Medlem
Har vi bilder på risigheten?Första gången på Radisson Blu Heathrow. Och sista, detta är för risigt för min smak.
Har vi bilder på risigheten?Första gången på Radisson Blu Heathrow. Och sista, detta är för risigt för min smak.
Har vi bilder på risigheten?
Det där är ju eco-friendly och inte sunkigt
Finns (nästan) inget jag avskyr mer.Det där är ju eco-friendly och inte sunkigt![]()
Schampo/tvålbild
Varför är detta så hemskt? Ej spydig eller dryg utan bara nyfiken då jag aldrig tänkt på att det skulle vara ett problem.Finns (nästan) inget jag avskyr mer.
"It's almost like buying a Mercedes and the stereo is bad."Varför är detta så hemskt? Ej spydig eller dryg utan bara nyfiken då jag aldrig tänkt på att det skulle vara ett problem.
Fast man ska passa sig för att gå efter förpackningen insåg jag när jag såg en anställd på ett Novotel i Thailand "diska" och återfylla "engångsflaskorna" till badrummen."It's almost like buying a Mercedes and the stereo is bad."
Haha. Skulle aldrig använda en flaska jag misstänker var öppnad tidigare.Fast man ska passa sig för att gå efter förpackningen insåg jag när jag såg en anställd på ett Novotel i Thailand "diska" och återfylla "engångsflaskorna" till badrummen.Jag är inte helt övertygad om att etikett och innehåll matchade...