D direktorn New member Jul 30, 2014 #1 Är det någon som har insyn i hur Norwegians underhållsorganisation egentligen ser ut och fungerar? Känns iallafall som att allt ska baseras på en ung flotta. Kan detta ha att göra med de förseningsproblem som blir vid tekniska fel?
Är det någon som har insyn i hur Norwegians underhållsorganisation egentligen ser ut och fungerar? Känns iallafall som att allt ska baseras på en ung flotta. Kan detta ha att göra med de förseningsproblem som blir vid tekniska fel?
V valley New member Jul 30, 2014 #2 Sista jag läste var ett upplägg tillsammans med Boeing Boeing and Norwegian Air Shuttle to Deploy Maintenance Applications for iPad - Dec 16, 2013 som väl dessutom var/blev utökat för Dreamlinern. I det fallet har jag för mig att man lagt ut allt på Boeing.
Sista jag läste var ett upplägg tillsammans med Boeing Boeing and Norwegian Air Shuttle to Deploy Maintenance Applications for iPad - Dec 16, 2013 som väl dessutom var/blev utökat för Dreamlinern. I det fallet har jag för mig att man lagt ut allt på Boeing.