F freno New member Jan 10, 2014 #1 Har gjort det förut, men har för mig att det finns en motsvarighet till kvstool som är webbaserad och gratis där man kan se tillgängligheten på anal platser i olika klasser på en viss flight. någon som har några ideer =)
Har gjort det förut, men har för mig att det finns en motsvarighet till kvstool som är webbaserad och gratis där man kan se tillgängligheten på anal platser i olika klasser på en viss flight. någon som har några ideer =)
D David Guest Jan 10, 2014 #2 Flightstats har en gratistjänst vilket jag förvisso inte vet hur bra den funkar. FlightStats | Flight Airline Seat Availability
Flightstats har en gratistjänst vilket jag förvisso inte vet hur bra den funkar. FlightStats | Flight Airline Seat Availability
J jth Guest Jan 11, 2014 #3 David skrev:Flightstats har en gratistjänst vilket jag förvisso inte vet hur bra den funkar.Klicka för att utvidga... Click to expand... Jag använder flightstats, den är fullt tillräcklig och pålitlig om man inte tycker man behöver KVS/EF.
David skrev:Flightstats har en gratistjänst vilket jag förvisso inte vet hur bra den funkar.Klicka för att utvidga... Click to expand... Jag använder flightstats, den är fullt tillräcklig och pålitlig om man inte tycker man behöver KVS/EF.