Senaste nytt

Scandic: Vinn upp till 1180 nätter

Brandten

Medlem

YES, ITS TRUE!

With stays at Scandic from June 21st to August 18th, you could multiply your nights by 20!
Let’s break it down: If you stay for 3 nights, that equals 60, and if it's 5 nights that equates to 100! You get it? More days, more stays.

How?

• Book + "Activate" (scroll down to activate on this page) to join the lottery below.
Already booked your stays for this summer?
Don't worry, as long as you activate before your stay you will be a part of this lottery.

Activate:

Opt in to enter the lottery by clicking activate below:
Choose "Already a member" and log in to your profile. After login, click "Activate".
If you're already logged in you can go ahead and click "Activate" straight away.

T&C

• Gilla
Reactions: hco
Få se nu... altså vad menar de egentligen?
Vinna fria nätter på nått sätt eller att varje natt räknas som 20 mot status?

verkar ganska tydligt om man läser länken. De kommer att dra 3 namn från alla som bor på Scandic under sommaren och har anmält sig till tävlingen. Första namn får xxx fria nätter under de närmaste 4 åren. xxx = 20 * antal nätter på Scandic under tävlingsperioden. Andra namn får 10 gånger, tredje 5 gången antal nätter under tävlingsperioden. De har ungefär 55 tusen hotellrum. Låt oss säga att tävlingen är 60 dagar. Det är 330.000 rumsnätter. Beläggningen på 30% (ja, det är lågt räknat). Ungefär 1 miljon kvar. 25% av boende delta i tävlingen 250000 personer som konkurrerar om 3 priser (ja, det finns många som bor mer än 1 natt men jag räknade lågt med beläggningen) Oddsen att vinna något värdefullt är med andra order rätt lågt, runt 1 i 100.000.

Där var det ju solklart, det var det inte där jag hamnade efter ha klickat på länken i mailet. Inga vidare vidare ods då med andra ord

verkar ganska tydligt om man läser länken. De kommer att dra 3 namn från alla som bor på Scandic under sommaren och har anmält sig till tävlingen. Första namn får xxx fria nätter under de närmaste 4 åren. xxx = 20 * antal nätter på Scandic under tävlingsperioden. Andra namn får 10 gånger, tredje 5 gången antal nätter under tävlingsperioden. De har ungefär 55 tusen hotellrum. Låt oss säga att tävlingen är 60 dagar. Det är 330.000 rumsnätter. Beläggningen på 30% (ja, det är lågt räknat). Ungefär 1 miljon kvar. 25% av boende delta i tävlingen 250000 personer som konkurrerar om 3 priser (ja, det finns många som bor mer än 1 natt men jag räknade lågt med beläggningen) Oddsen att vinna något värdefullt är med andra order rätt lågt, runt 1 i 100.000.
Slarvade lite när jag skrev antal rumsnätter. Det är så klart 3.300.000 inte 330.000.

Toppen