Senaste nytt

Scandic EBG/EBD-erbjudande

megaman

Medlem
Scandic Hotels
  • Gratis tidning dagligen under din vistelse på Scandic Hotels.
  • 2 personer i dubbelrum till enkelrumspris.
  • Specialpriser och erbjudanden under utvalda semesterperioder.

Hur bokar man 2 personer till enkelrumspris? Måste man ringa? Kan det kombineras med web-priser osv.?? Förklaras ju som vanligt skitdåligt på SAS-hemsida.

Jag gissar att det görs på samma sätt som om du var Scandic Friends Top Floor. Men ange detta vid bokning, ta med utskrift på förmånen och kom ihåg vid utcheckning.

"Bo 2, betala för 1
Om du är medlem i Top floor och reser med din respektive (man, hustru eller registrerad partner) eller någon annan familjemedlem och ni delar rum så bor de utan kostnad! Erbjudandet inkluderar inte vänner och kollegor, det är bara för familjen. Boka vistelsen som vanligt för två personer så dras rabatten av på hotellet. Om du har förbetalat rummet kommer hotellet att kreditera dig rabatten. För vissa av våra rumspriser är det inte någon extra kostnad för ytterligare en vuxen. Så när du bokar rum med något av dessa rumspriser kommer du inte att få ytterligare rabatt."
Förmåner per nivå | Scandic hotell

Jag var i kontakt med Scandic om deras hotellerbjudande för oss EBG/EBD och fick följande svar av Scandic's kundtjänst:

"När du bokar med din förmån 2 för 1 så bokar du för 2 personer och receptionen korrigerar sedan priset på plats mot uppvisande av ditt SAS Eurobonus Guld-kort vid incheck."

Har själv bokat en vistelse på Scandic i december och då jag tänker utnyttja erbjudandet.

Är detta erbjudande endast giltigt på ordinarie priser? Eller kan man boka med Scandics medlemskod och ändå få avdraget som EBG?

Toppen