Senaste nytt

SAS Ungdomsbiljetter slut för påsken?

D

Deleted member 26779

Guest
Hej!

Sitter och letar efter ungdomsbiljetter med SAS inför påsk men hittar ingenting är jag för tidigt ute?, eller släpper SAS dessa först nära inpå resan?

Destination: ARN - LLA

Datum: 17 April till 22a.

Tips mottages gladeligen.

// Lejon

Hej!

Sitter och letar efter ungdomsbiljetter med SAS inför påsk men hittar ingenting är jag för tidigt ute?, eller släpper SAS dessa först nära inpå resan?

Destination: ARN - LLA

Datum: 17 April till 22a.

Tips mottages gladeligen.

// Lejon

SAS släpper nästan aldrig ungdomsbiljetter vid högtider av förklarliga skäl. Jag skulle inte chansa och hoppas att de släpper något nära intill, utan det är bara att hosta upp för en vanlig biljett.

Om du kollar lågpriskalendern för ungdomsbiljetter så ser du tydlig hur SAS har blockat dessa datum, alternativt bara släppt väldigt få biljetter, som då redan är slutsålda. Jag tror dock på det första scenariot.
Skärmavbild 2019-01-09 kl. 20.02.24.png

Jag gillar rubriken som antyder till att de skulle vara slut.. när tråden sedan frågar om vi tror att du är för tidigt ute och att de inte släppts än. ;)

Jag gillar rubriken som antyder till att de skulle vara slut.. när tråden sedan frågar om vi tror att du är för tidigt ute och att de inte släppts än. ;)

En liten desperat clickbait behöver få hjälp fort titel. Obs ironi, eller :confused:

Nja, ska komma med något konkret. SAS kan självklart släppa fler biljetter de datumen. Men som tonton berättat ganska bra så tror jag att chanserna är små. Ganska populära datum. Du kommer tyvärr förmodligen få kompromissa på datumen och åka tidigare/senare om du vill åka på ungdomsbiljetter. Lycka till! :)

Last edited:
Toppen