Senaste nytt

SAS flighter till Japan

Hachans

Medlem
Låt oss hoppas att du har rätt men med tanke på vad som står i en annan tråd gällande diskussionerna kring SE-RSA så blir jag lite nervös. Men det som lever få se :)

Jo, men som någon hade skrivit också så verkar SAS ha tagit höjd för det i sin planering. Bland annat verkar det som att någon Newark flygning blivit ändrad till A330 och så går det ju alltid att ställa in ARN-Chicago längre eller så.
 

Lars J

Medlem
Fast sas.se säljer inga biljetter på CPH-HND. Samtliga dagar som tidigare hade planerade avgångar är nu markerade som "inga tillgängliga avgångar"

Visa bifogad bild 140475



Du får gärna länka till en plats som säljer SK business class CPH-HND 2 april och HND-CPH 9 april.

Søk som enveis reise, om det ikke er ledige billetter ut, får du ikke opp billetter hem.

Flyvingene CPH-HND i slutet av Mars og starten av April er nok fullbookede.

Skjermbilde 2023-03-20 140358.png



Skjermbilde 2023-03-20 140517.png






Det selges også billetter HND-CPH 4. April - det er samma flyet som flyr CPH-HND 2.april


Skjermbilde 2023-03-20 140945.png
 
Last edited:

bvs

Medlem
Fast sas.se säljer inga biljetter på CPH-HND. Samtliga dagar som tidigare hade planerade avgångar är nu markerade som "inga tillgängliga avgångar"

Du får gärna länka till en plats som säljer SK business class CPH-HND 2 april och HND-CPH 9 april.

Såhär ser läget ut på CPH-HND 2e April.

bilj.png bus.png e.png pe.png
 

intuition

Medlem
Vad betyder X i seatmap? Platserna är valbara från sas.se (även om det finns en minimal skillnad i hur sas.se presenterar "X:ade" och lediga platser, se tex 9H och 10H
Skärmavbild 2023-03-20 kl. 14.42.28.png
 

Tomas E

Medlem
Ser just att det inte längre säljs några revenue-biljetter på de första två planerade veckornas flygningar CPH-HND-CPH, slutet av mars och början av april. Nu finns det biljetter till salu från 11 resp 13 april. Det kunde ju bero på att allt är slut, även dyra biljetter i ekonomi, men eftersom jag har en bokning HND-CPH-ARN under den perioden blir jag lite bekymrad efter att ha läst det här inlägget om dispyt kring 350:n SE-RSA i en annan tråd!

Søk som enveis reise, om det ikke er ledige billetter ut, får du ikke opp billetter hem.

Flyvingene CPH-HND i slutet av Mars og starten av April er nok fullbookede.

Visa bifogad bild 140477


Visa bifogad bild 140478





Det selges også billetter HND-CPH 4. April - det er samma flyet som flyr CPH-HND 2.april


Visa bifogad bild 140479
Du har rätt, om jag söker på enkel HND-CPH eller HND-ARN, eller en t.o.r. med start på HND, så dyker fortfarande min avgång i början av april upp. Men jag är säker att det fanns (dyra) biljetter även åt andra hållet, på flera datum, för bara 1-2 dagar sedan.
 

mha

Medlem
Vad betyder X i seatmap? Platserna är valbara från sas.se (även om det finns en minimal skillnad i hur sas.se presenterar "X:ade" och lediga platser, se tex 9H och 10H
Visa bifogad bild 140486

Misstänker att det har med status att göra. Kolla på följande tråd med exakt de platserna:

 

Johan F

Medlem
Ger @Hachans rätt, man skall inte bekymra sig i onödan utan hålla huvudet kallt. Nu är det återigen så att man kan boka alla klasser på sträckan CPH-HND den 7:e april

9BDE2ACD-692F-4D18-B446-2FC90A8B6F5A.png
 

Flyer722

Medlem
Min hemresa blev inställd igen, ringde för att få nya datum men två agenter nekade så har bara CPH-ARN kvar på hemresan.
 
Toppen