Business Saver för 25k SEK. Det är man inte vad vid ex-CPH.Visa bifogad bild 76645 Visa bifogad bild 76646 Yikes, utresan var inte så billig iaf... såvida jag inte väljer via peking, vilket gärna undviks...
Det där är ordinarie priser, bara vänta på kampanjer.Visa bifogad bild 76645 Visa bifogad bild 76646 Yikes, utresan var inte så billig iaf... såvida jag inte väljer via peking, vilket gärna undviks...
Menar du det som i att det är dyrt eller billigt.Business Saver för 25k SEK. Det är man inte vad vid ex-CPH.
Som i mycket billigt.Menar du det som i att det är dyrt eller billigt.
Tycker det känns rätt standard för typ Shanghai tex, meda tokyo väl är strax över 30?
Inte riktigt beredd hålla med Shanghai och peking brukar ligga ungefär där.Som i mycket billigt.
Starta gärna en ny tråd med några exempel/skärmdumpar på Köpenhamn-Peking/Shanghai för 25k.Inte riktigt beredd hålla med Shanghai och peking brukar ligga ungefär där.
Visst inte riktigt lika långt men det som närmst går att jämföra. Jag anser det som standard pris.... vad brukar du se för priser?
Orkar inte göra till en lång grej. Vill du det får du starta ny tråd. Admin jan flytta eller ta bort om för OT. Men några random exempel. (Notera senare kommentar om lördagsnatt)Starta gärna en ny tråd med några exempel/skärmdumpar på Köpenhamn-Peking/Shanghai för 25k.
Prova boka den från ARN, fick 29 nov - 3 dec för 20 164 SEK i Z-klass T&R.Som i mycket billigt.
Fast då måste jag ta mig till ARN också. Så frågan är till slut om det är lönande. Skulle vara om det isf går att boka från Malmö som start.Prova boka den från ARN, fick 29 nov - 3 dec för 20 164 SEK i Z-klass T&R.